PDA

Vis full versjon : Skal til legen i dag...

Johanna
23-08-2002, 12:54
Blir ganske bekymret ove at jeg ikke merker noe til graviditeten, gjorde jo det i begynnelsen. Ringte legekontoret mitt og la alt frem på en forsiktig måte, at jeg var gravid for første gang, at det kanskje er like normalt å IKKE merke noe som å merke noe, og at jeg muligens er hysterisk.

Så fikk jeg så flott mottakelse som jeg aldri før har fått! Har fått ny fastlege, og er IKKE vant til hyggelige toner fra legesekretærer eller leger der jeg tidligere har gått. Begynte nesten å gråte da hun sa at det er ingenting som heter å være hysterisk når man går gravid (HELDIGVIS, JENTER!!:D ), og ønsket meg velkommen til klokken ett. Om ikke annet enn bare for å prate. Dette varmet meg, tenk om hun alltid er like hyggelig??

Vet ikke hva jeg skulle frem til med innlegget, så ha en fin dag så lenge. Og kryss fingrene for at alt er bra med meg og babyen.

Klem fra JOhanna, 6+4

Hampus
23-08-2002, 13:03
:vink:

Så herlig med en slik mottakelse! :klapp: :klapp: Flott med helsepersonell som greier å få enn til og føle seg velkommen og ikke til bry! :klapp:

Lykke til på legebesøket! :kidoki:

:findag:

5+6

Vianne
23-08-2002, 13:27
Så flott å høre at de KAN være hyggelige!!
En møter altfor ofte de som ikke kan det, og som, akkurat, får oss til å høres hysteriske ut.

Lykke til!!:)

LIZ
23-08-2002, 13:31
Så koselig at du fikk så bra respons hos legekontoret!!
Skal xxxxxxxxxxxxxxxxxx fingre, bein og armer for deg!!!:D :D

Saga
23-08-2002, 16:16
Lykke til! La oss få vite hvordan det gikk da!!:stakar:

Johanna
23-08-2002, 16:49
Har nettopp kommet hjem, etter en god samtale. legen sa at på dette tidspunktet er det like vanlig å ikke merke så mye som å merke noe. Vet nå ikke jeg, hører jo alle symptomene deres...
Han mente også at etter i dag kom jeg til å føle meg mer gravid siden jeg har snakket med noen og kanskje er mer trygg. Krysser fingrene for det.
Ble tilbudt HCG prøver med blodprøve i dag og om to dager bare for å SE at verdiene går opp, og at det er en liten der inne. Men med mitt forhold til blodprøver takket jeg fint NEI!!!!! og tørket svette av hendene.
Noe positivt er at jeg gikk hjemmefra som 6+4 (etter hans forrige beregninger) og kom ut fra kontoret 6+5. Hva som er rett vet jeg ikke, terminen er 14 april. Hva sier dere Flis, Mater og Magdalena? Leser dere har samme termindato som meg. La oss si 6+5 i dag ;)

Klem fra Johanna, 6+4/5

Vianne
23-08-2002, 17:27
Fint at det gikk bra hos legen!:)

Å, ja, vi er 6+5 i dag!:klapp: Snart 7 uker på vei!

Saga
23-08-2002, 18:07
Nå skal du bare slappe av og kose deg!!:klapp:

klem til deg:stakar:

Beate
23-08-2002, 18:33
Fint at alt var bra!