Vis full versjon : Da ble bilstolen kjøpt i går
Ja og egentlig var ikke det meningen. For egentlig skulle vi en tur til Sverige i morgen for å kjøpe den stolen. Plutselig kom noe annet i veien, så som f.eks., hvis vi sto i kø hjemover, og jeg fikk veer og sånt, eller at f.eks. vannet gikk i bilen nedover..hehe:lol: Da sier mammaen min at hun skulle hjelpe oss med bilstol. Vi var å så på det i går, og kjøpte da en Akta Autobaby, dyr som fy da, men de er visst så veldig bra.
Ellers må jeg fortelle at nå er egentlig alt klart. Kjøpte resten i går, energidrikke og energisjokolade på Gresvig :o Det heter visst noe som Maxi...?? ett eller annet.
Bagen er da klar, så nå kan han bare komme.
Pope: 3 dager igjen av din "frist"..hehe:lol: Tror det blir flere sånne 5 dagers jeg..:bryn:
:findag:
Miro:) T-9
Så flott at sete er i hus og alt annet er pakket og klart....da er det bare å vente videre da??
Tror jeg skal ta runden i dag, jeg også...kjøpe inn litt energidrikke + sånne tabletter som Polyanna pratet om. Også må jeg ordne så vi får leid bagnett i noen måneder + at jeg må kjøpe sånn spebarnsinnlegg til bilsetet vi har kjøpt. Vi kjøpte forøvrig et sånt Be Safe Kid fra HTS som også skal være kjempebra. Men vi skal bruke nett den første tiden altså :)
Er jo nesten helt i mål vi da, Miro....så nå kan vi bare føde...jeg har nå bestemt sagt til magen min at i helgen så SKAL hun ut koste hva det koste vil ;)
Men da fikk jeg litt å gjøre i dag likevel da...skulle egentlig på kafebesøk og litt jenteshopping med hun venninnen min som fødte i dag morges så det ble jo ikke noe. Pratet forresten nettopp med henne....gutten hennes var 4495 gram og 53 cm lang med masse sort hår på hodet :D:D Og alt var helt flott med mor og barn :klapp:
kos deg i dag, Miro
:klem: fra Mormona T-9
Tuneland
23-08-2002, 13:59
Grattis med nytt bilsete!:klapp: Deilig å være ferdig nå tenker jeg. Her er det et par småting igjen, men det tar vi vel på tirsdag, for da skal vi likevel til Kirkenes på kontroll. Dessuten så har jeg jo enda noen uker igjen jeg da...
Men du, jeg trodde faktisk at du gjorde noe helt annet enn å kjøpe bilstol i går siden du ikke var på nettet...;)
Men nå skjer det snart - helt sikkert!!:D
:findag:
Klem, Tuneland 35+3
Hellu!:)
Har kjøpt makent sete som dere til lille bebis, og gleder oss til å bruke det. Virker ihvertfall veldig ok. Ble bare bittelitt nysgjerrig på hvilket trekk dere valgte? Vi har kjøpt et marineblått med mellomblått rutemønster. Tror det heter Blueberry.
Klem Frida1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.