PDA

Vis full versjon : Yesss! Weeeeeeeeeeee....

MetalMamma
23-08-2002, 13:36
Idag skriver vi T-30 og juuuuuubler!!! :klapp: :D

Har akkurat våknet, og man er vel litt ør i hodet etter nok en urolig natt med minimalt med søvn..... :uff:
Har drømt masse den tiden jeg HAR sovet, og nå kjenner jeg at jeg lengter SKIKKELIG etter baby'n min.... sukk :happycry:
Har liksom ventet og ventet på at denne fødselspanikken skal gripe meg, men det er vel dette med at man ikke helt vet hva som venter en.. Alt jeg klarer å tenke på er at; når alt det (sannsynligvis) fæle & j*vlige er over, har jeg endelig babyen min i armene!!! :klapp: :klapp: :klapp:
Jeg er nødt til å fokusere på sånne elementære ting når jeg skal komme meg igjennom utfordringer..

Hvordan dere som er så nærme termindato holder ut, er mer enn hva min tålmodighet kan fatte & begripe!
JEG kunne gjerne født IDAG jeg, altså! :lol:
-Men må vel kanskje vente PITTELITT lenger, da...

Ellers er formen veeeldig opp og ned, har hatt kynnere nesten konstant de par siste dagene og jeg kjenner også at det er "ting som skjer" der nede i forhold til stikking og pressing + andre merkelige følelser som er vanskelig å forklare. :soh:

Har vel kanskje heller ikke vært så flink til å slappe av den siste uka, så idag kjenner jeg at jeg nok må holde meg i ro.... :uff:
-Men så er det jo helg også, så det passer jo bra! :)

Ønsker alle her inne ei riktig god helg, og følger spent med dere som skal hive dere på gin & tonic & fødepizza & nymfomani & jeg vet ikke hva.... :lol:

:klem: fra en lykkelig MetalMamma & etterlengtede Første-Knøtt :baby:

Arwen
23-08-2002, 13:55
Nå er det bare å telle ned... og vips så bestemmer babyen seg for at nå vil den ut....! ;)

Målet er ihvertfall innen synsvidde nå, ikke sant?

Ha en fortreffelig helg med masse effektive kynnerer :p

klem fra
Merethe & lille K (T-17)
;)

Mormona
23-08-2002, 13:57
Hei Metalmamma :)

Gratulerer med T-30 og full nedtelling!!!!! Nå skal du se at det går unna med dagene fortere enn du aner :klapp: :klapp:
De dagene fra jeg begynte å telle ned aner jeg rett og slett ikke hvor har blitt av....synes det er helt rart å tenke på at jeg faktisk bare har 9 dager til termindagen er her....blir spennende å se når den lille kommer nå da ;)

Jeg er rimelig utålmodig nå, ja....og det er som du sier nesten ikke til å holde ut....har såååå lyst til å kunne ringe min kjære og si at "nå må du komme hjem for jeg er i gang her".....men foreløpig må jeg nok vente litt til.
Skal prøve å okkupere hodet og kroppen med litt andre ting slik at jeg ikke blir gående å vente så intenst :)

Ellers så tror jeg at Gin&Tonic'en får vente til en senere anledning...tror de ville se ganske skjevt på meg dersom jeg troppet opp på føden småbrisen :latter:.....men ren Tonic eller Bitter lemon er noe annet da....;)

ha en flott dag

klem fra Mormona T-9

Tuneland
23-08-2002, 14:06
Gratulerer med t-30!! :klapp: Om 4 dager kommer jeg etter...;)

Jeg har det akkurat som deg når det gjelder fødselen, jeg tenker kun på det som kommer etterpå, så får jeg heller ta smertene når de dukker opp.

Nå da du har begynt på nedtellingen er det ikke lenge igjen, noe alle kynnerene osv også indikerer.

:findag:

Klem, Tuneland 35+3

MetalMamma
23-08-2002, 14:10
Jeg mente jo bitter eller tonic ja, selvfølgelig...... :blush: :uff:

-Skjønner hva jeg mener med "nettopp stått opp" ?! :lol:

Hanneh
23-08-2002, 14:32
Gratulerer så masse med T-30:klapp: :klapp:
Har akkurat passert den samme milepælen og det er bare herlig- ikke sant:D

Klem fra Hanneh T-30:findag:

Miro
23-08-2002, 14:42
Grattis MetalMamma!! :klapp: Nå er det din tur til å begynne nedtelling. Snart er alle igang:) :klapp:

Klem fra Miro:)

Robyn
23-08-2002, 16:56
:klapp: :klapp: HURRA!!! :klapp: :klapp:

Endelig var det din tur også! :D

:findag:

Klem fra Robyn, T-25

aja
23-08-2002, 23:06
:klapp: :klapp: HURRA:klapp: :klapp:

Siste innspurt nå - stå på!

Og hvis jeg får komme med noen trøstende ord, så syns jeg fortsatt det er vondere å gå til tannlegen........

:klem: fra aja 34+6

Murmeldyret
24-08-2002, 01:07
Gratulere med milepælen!! Skjønner hva du mener med at vi har noen desperate forsøk her inne nå, men vi er jo bare så sinnsykt klare!! Kos deg masse i kveld.

Klem murmel og :baby:

sol
24-08-2002, 01:21
Grattis med T-30!
Gleder meg til jeg også om noen få dager kan begynne "godkjent" nedtelling :D

klem fra sol