Vis full versjon : Da var det over for denne gang......
nabojenta
24-08-2005, 12:00
Dessverre har jeg nå hatt en SA, og er jo selvfølgelig lei meg for det. Men jeg må få innrømme, at jeg ble ikke så lei meg som jeg hadde trodd at jeg ville bli. Kanskje grunnen til det er at jeg har to barn fra før, og at jeg ikke var kommet så langt i svangerskapet. Det som er mest leit, er at jeg må på an igjen med graviditetstester, venting på mensen og i det hele tatt usikkerheten. Og ikke minst det å måtte gå igjennom svangerskaps-kvalmen igjen...Jeg som nettopp var ferdig med den....:sukk:
Men nå er det bare å hoppe i det igjen, og håpe på det beste!!!:sengekos:
Huff så leit :comfort: håper du slipper å vente lenge før en ny spire finner veien inn og at du kan få slippe unna kvalmen!!!;) stor :klem:
Tidl. bruker
24-08-2005, 12:09
Stor :klemme: til deg....., Ta godt vare på hverandre i tiden fremover....
Jalapeno
24-08-2005, 12:10
:klem: ta vare på hverandre nå framover. :kryss: fingrene for at du snart blir å se her på sm igjen og at du kan slippe kvalmen
Thyresse
24-08-2005, 12:14
:comfort: Ta vare på deg selv og så håper jeg at vi ser deg her om ikke så altfor lenge.
Tidl. bruker
24-08-2005, 12:40
Huff så trist... :comfort: ta vare på deg selv, og håper vi snart ser deg her igjen..
nabojenta
24-08-2005, 12:47
Takk for mange gode klemmer!!!!:grouphug: Her får dere en KJEMPESTOR en igjen!!!
Og at dere ser meg her inne snart igjen????? Er det noe som er bombesikkert, så er det det!!!!! For jeg gir meg ikke!!:hyper:
Huff..så trist :sukk:
Håper det går bra med deg,og at vi snart ser deg her inne igjen.
Lykke til med ny prøving :-)
Tidl. bruker
24-08-2005, 12:53
Så leit, da....:niks: Sånn er det vel bare en gang i blant. Håper du blir gravid snart igjen, så du får noe annet å tenke på. :klemme:
Huff,så trist,du var jo langt på vei å greier å. :sorry:
nabojenta
24-08-2005, 13:03
Ja, kanskje på tide å endre signatur....??:Plystre:
Huff så trist da, men godt for deg at du tross alt tar det såpass bra.
Lykke til med prøvinga igjen:snill:
Stor :klemme: til deg....., Ta godt vare på hverandre i tiden fremover....
Jeg signerer her! Kjempe leit at du mistet den lille :baby: . Håper du er tilbake på SM snart.
Columbine
24-08-2005, 13:54
Det var inderlig trist å høre, Nabojenta! :comfort: Vet jo hvordan det føles. Synes likevel du har en flott innstilling, og er helt enig med deg - det er bare å prøve igjen så fort du kan! Det hevdes dessuten at det er ekstra lett å bli gravid umiddelbart etter en SA (funket i hvert fall for meg). Masse, masse lykke til - håper du snart er på plass her igjen!
flittige Lise
24-08-2005, 13:59
Det var trist å lese. Lykke til videre,du skal se du snart er tilbake her...
Så trist å høyre! Håper det snart går deres vei igjen *klem*
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.