PDA

Vis full versjon : Ingen august-baby allikevel ?

Toria
19-12-2002, 14:05
Hei!

I dag har jeg vært på sykehuset. På tirsdagskveld blødde jeg litt og i går og i dag har jeg blødd mye. :leiseg:

På fredag ringte vil legen vår på sykehuset for å fortelle at jeg var gravid igjen (han ble oppriktig glad) og jeg tok en HCG blodprøve.

Men så begynnte denne blødningen da, og jeg fikk time på sykehuset til UL i dag tidlig. Det er samme lege som foretok keisersnittet når Viktoria :hjerter: ble født som har lovet å følge oss opp denne gangen, og han er så snill mot oss. Tar seg alltid tid til å snakke med oss når vi ringer selvom han er overlege på et stort sykehus.

UL'en viste at det er noen inni der, men vi kunne ikke se noen hjerteslag. Han fortalte oss at akkurat slik var det da han "lette etter" sin egen datter på UL første gangen også, og da var det ikke noe galt. Han sa også at det kunne være en tvilling som var død og at det var den og dens morkake jeg blør ut. Tiltross for masse rødt og klumpete blod og ingen hjerteslag, gav han oss 50% sjanse for at dette skal gå bra. Merkelig synes jeg. Jeg tror kanskje 1%. Har tatt ny blodprøve og skal på neste UL 1. nyttårsdag. Vi orker nemlig ikke å være hjemme i julen og skal på en hytte i Hemsedal.

Jeg har ikke særlig store forhåpninger om at det skal gå bra denne gangen heller. Når blir det vår tur tro??

Klem fra Toria
Mamma til Viktoria:elsker: i Nangiala.

karo
19-12-2002, 14:08
Det MÅ da gå bra for dere denne gangen. Ellers er det bare for urettferdig ..! Lykke til

Zelda
19-12-2002, 14:13
Uff så trist, det er ikke noe gøyt å gå rundt slik og ikke vite. Skal krysse fingrene for deg, og så må du håpe på det beste.

:stakar:

Tidl. bruker
19-12-2002, 14:35
Krysser fingrene for dere Toria. Dette SKAL gå bra :)

Velkommen til Hallingdal i jula :)

Toria
19-12-2002, 14:42
Hei igjen!

Dere er jammen raske til å svare :)
Har litt vondt i magen også nå, kan ikke skjønne at dette skal gå bra. Men det hjelper med oppmuntring, det er sikkert ;)

Kjempe :klem: fra Toria

Balumba
19-12-2002, 15:09
Håper så inderlig at alt er i orden!

Lykke til og kos deg og prøv å slapp av på hyttetur i jula!

:stakar: fra Balumba

solregn
19-12-2002, 15:13
Dette må bare går bra... Men, om det ikke gjør det, så er det vel en trøst (enda så fattig den er), at det ikke var meningen at dette barnet ikke var levedyktig.... Men, nå veit vi jo alle at det KAN gå bra til tross for blødninger!!!! Har blødd litt sjøl, og så langt er alt bra.

Uansett, jeg tenker på deg/dere!!! Ønsker dere ei god jul, tross alt, og venter spent på rapport etter nyttår!!!!!!!

:klem:

skofus
19-12-2002, 15:35
Uffameg :(

Ikke moro dette! Denne gangen skal det jo være din tur!
Men hør på legen! Det er jo mange som mister en tvilling, så kanskje det var det! Syns det er rart hvis du har blødd mye, inklusiv klomper og så er det en liten en inni der likavel. Ville trodd at den hadde vært borte nå hvis det var den du skulle miste. Krysser fingrene for at alt er bra inni der, og at du ser et større foster med bankende hjerte neste gang!!

Dragen
19-12-2002, 15:47
Krysser fingrene for deg!

Dragen - smugkikker fra juniklubben

Tidl. bruker
22-12-2002, 12:22
Håper det går bra med deg og den lille!
:stakar: fra Sannemor

kineh
22-12-2002, 19:22
Kjære Toria

Jeg har skrevet svar til deg på Snart Gravid.
Hadde bare lyst å gi deg en:stakar: :stakar: :stakar: her inne også.

Petterine
23-12-2002, 16:50
fingrer, tær og alt som kan kryssses og håper at det går bra for deg:stakar: