Karianne
23-08-2002, 14:11
Jeg heter Karianne og er 27 år.
Det er snart 7 år siden jeg sluttet på p pillen.
I løpet av den tiden har jeg prøvd:
- 3 hormonkurer via piller
- 1 laptaskopi undersøkelse (kikkehull)
- 2 hormonsprøytekurer der vi skulle ha samleie på bestemt tidspunkt.
- 2 hormonsprøytekurer med insetting av vasket sæd på sykehuset
- 2 egguthentinger
- og 3 egginsettinger!!!
Ved tredje egginsetting gikk det ENDELIG bra!!!!!
Aner ikke hvor mange CB tester jeg har tissa på ;)
Nå ligger det ei lita jente inni magen min, som vil komme i løpet av begynnelsen av desember!!
Det jeg syns har vært verst i disse årene er alle komentarene jeg har fått..."skal ikke dere til med unger snart da" Samt nå de siste årene har jeg til og med syns det har vært fælt å ha for mye nærkontakt med babyer.
Jeg har ikke følt for å legge ut til omverdenen om at vi var ufrivillig barnløse.
Nå går jeg bare å gleder meg, syns ukene snegler seg av gårde, i år får jeg verdens beste julegave!!
Må legge til at de ansatte ved fert avd. Haugesund bare er utrolig flotte mennesker:klapp: :)
Det er snart 7 år siden jeg sluttet på p pillen.
I løpet av den tiden har jeg prøvd:
- 3 hormonkurer via piller
- 1 laptaskopi undersøkelse (kikkehull)
- 2 hormonsprøytekurer der vi skulle ha samleie på bestemt tidspunkt.
- 2 hormonsprøytekurer med insetting av vasket sæd på sykehuset
- 2 egguthentinger
- og 3 egginsettinger!!!
Ved tredje egginsetting gikk det ENDELIG bra!!!!!
Aner ikke hvor mange CB tester jeg har tissa på ;)
Nå ligger det ei lita jente inni magen min, som vil komme i løpet av begynnelsen av desember!!
Det jeg syns har vært verst i disse årene er alle komentarene jeg har fått..."skal ikke dere til med unger snart da" Samt nå de siste årene har jeg til og med syns det har vært fælt å ha for mye nærkontakt med babyer.
Jeg har ikke følt for å legge ut til omverdenen om at vi var ufrivillig barnløse.
Nå går jeg bare å gleder meg, syns ukene snegler seg av gårde, i år får jeg verdens beste julegave!!
Må legge til at de ansatte ved fert avd. Haugesund bare er utrolig flotte mennesker:klapp: :)