PDA

Vis full versjon : Heisann!

Karianne
23-08-2002, 14:11
Jeg heter Karianne og er 27 år.
Det er snart 7 år siden jeg sluttet på p pillen.

I løpet av den tiden har jeg prøvd:
- 3 hormonkurer via piller
- 1 laptaskopi undersøkelse (kikkehull)
- 2 hormonsprøytekurer der vi skulle ha samleie på bestemt tidspunkt.
- 2 hormonsprøytekurer med insetting av vasket sæd på sykehuset
- 2 egguthentinger
- og 3 egginsettinger!!!

Ved tredje egginsetting gikk det ENDELIG bra!!!!!
Aner ikke hvor mange CB tester jeg har tissa på ;)

Nå ligger det ei lita jente inni magen min, som vil komme i løpet av begynnelsen av desember!!

Det jeg syns har vært verst i disse årene er alle komentarene jeg har fått..."skal ikke dere til med unger snart da" Samt nå de siste årene har jeg til og med syns det har vært fælt å ha for mye nærkontakt med babyer.

Jeg har ikke følt for å legge ut til omverdenen om at vi var ufrivillig barnløse.

Nå går jeg bare å gleder meg, syns ukene snegler seg av gårde, i år får jeg verdens beste julegave!!

Må legge til at de ansatte ved fert avd. Haugesund bare er utrolig flotte mennesker:klapp: :)

Karianne
23-08-2002, 14:13
opps, denne skule jo kommet inn under presentasjonen da...

Sorry, ikke het inne i dette ne systemet enda.

Mormona
23-08-2002, 20:11
Hei Karianne :)

Gratulerer så mye med jenta i magen....utrolig deilig at det endelig klaffer når en har prøvd så lenge og vært igjennom så mye for å bli foreldre :gladtrist:

Vi fikk vår behandling på Rikshospitalet og har bare gode ting å si om de som jobber der inne. Vi holdt på i over 1 år og hadde tilsammen 3 ICSI forsøk før det endelig klaffet.

Jeg har som deg ei lita jente i magen og har termin om bare 9 dager...så her er det full nedtelling på gang :D

lykke til videre og kos deg her inne på snartmamma sidene.

klem fra Mormona T-9

lotus
23-08-2002, 20:53
og velkommen hit! Gratulerer så mye med graviditeten - kjempeflott - etter så lang prøving og så mange prøvelser! Høres ut som om du har "lidd i det skjulte" også - da må det være ekstra deilig å kunne komme ut med en så fantastisk nyhet!

Håper bare du ikke er en av dem som sier (hvis folk har nerver til å spørre, da), at dere fikk det til på første forsøk... ;)

Jeg er gravid med en gutt og en jente som snart har tenkt seg ut i den store verden... Vi er kjempespente. Har ventet lenge på dette, men det blir nok en stor overgang!

Lykke til videre - vi "snakkes" nok mer etter hvert!

klem fra lotus, 34+2

Demeter
27-08-2002, 16:16
Hei Karianne og velkommen hit!
Så fantastisk at det endelig klaffet for dere! Jeg er også veldig fornøyd med Haugesund, vi er gravide etter andre IVF-forsøk der. Har mye å takke Hausken og gjengen for, ja!

Jeg har termin 25. februar, det vil si at jeg er 14 uker på veg i dag.

Klem fra Demeter:)