PDA

Vis full versjon : Hva er dette for noe??

Miro
23-08-2002, 14:41
Nå spretter alle septemberdamene ut sine :baby: i august..:uff:

Fortsetter det sånn så er det ingen som føder i september, alle septemberbabyene kommer i august:birth: Untatt meg da, noen må jo være igjen å holde fortet mener jeg..hehe:lol:

Dette er så hyggelig altså, jeg blir helt overveldet for hver fødselsmelding:happycry:

Stå på jenter, dette er så bra:klapp: :klapp:

Jeg syns vi er flinke jeg:p

:klem: fra Miro:findag: T-9

Tuneland
23-08-2002, 14:47
Nå ja, med ul-termin 26.september så blir jeg nok værende i septemberklubben - ja kanskje jeg til og med må søke overflytting til oktoberklubben...?

Men at du er den som blir igjen - hah! Er mere spent på om du får et lite augustbarn jeg da...;)

:findag:

Klem, Tuneland 35+3

Mormona
23-08-2002, 14:49
Vi får holde fortet sammen, du og jeg, Mirovennen.....vi som skulle være de første og alt ;)

Men er enig med deg....det er moro med alle septemberbarna som blir født i august :klapp:....men jeg er nå litt utålmodig etter å komme igang selv også da ;)

Mormona T-9 som holder fortet sammen med Miro

Vimsen
23-08-2002, 14:58
Ja jeg ligger da ikke så forbanna godt an jeg heller da !!
Snakker om å snike i køen !!! :lol:

Klem
Vimsen T-11

cecilier
23-08-2002, 15:00
Ja, det er helt sprøtt å tenke på!!

Tenk hvor fort tiden har gått, jenter!!

Vi har alle sammen vært superflinke rugemaskiner, og noen av oss må nok være det en liten stund til..

Klem cecilier T- 26 (tror jeg) 36+4

kokkemor
23-08-2002, 16:44
Trøsten får være at vi rykker stadig fremover i køen:birth:

1 dag nærmere målet.
:klapp: :klapp:

Vi som er igjen ,kan jo kose oss med en is....(mager trøst )

Ha en fin helg
kokkemor:klem: :mervink:

amor
23-08-2002, 17:34
God klem til Miro som begynner å bli utolmodig nå ja:) Forstår det såååå godt!!! Ikke lett å gå å vente på :baby: !

Jeg kom til å tenke på noe som min sjåførlærer sa til meg da jeg tok sertifikatet for x antal år siden; Slapp av....alle får! :) Må jo kunne bruke den læresetningen her også vil jeg si! :p

MEN morsomt å vente og vente er det ikke. En ting er imidlertid sikkert og det er at det som har kommet inn - må ut igjen. ;) Ingen valgmuligheter der.

OG det er fremdeles muligheter for at både du og mormona får deres små i august. Den er jo ikke over enda!

Får nesten dårlig samvittighet som skal ha mine to om noen få dager jeg. Jeg er jo litt heldig når jeg vet dagen de skal komme på om de ikke vil ut av fri vilje,men du og du...jeg mister jo litt av spenningen også da....:uff:

Ta vare på deg selv og den lille i magen og forsøk å kose deg så godt det går!

aja
23-08-2002, 23:17
Hvis det er noe trøst Miro, så har jeg tenkt å holde følge med deg i septemberklubben, selv om jeg blir satt i gang. Jeg har termin 28. september, så det skal litt til om jeg ikke slår følge med deg, mener jeg:)

Så det blir ikke heeeelt tomt her. Vi blir vel en tre-fire stykker, tenker jeg......:p

:klem: fra aja 34+6

Polyanna
24-08-2002, 00:18
Ja, fanken heller! :grrr:

Hvis det stemmer at 7 av 10 førstegangsfødende går over tiden, så har jo disse snikerne brukt opp hele kvoten for før-termin-fødsler.... :p Så da må vi andre pent holde oss i boksen for de 7 av 10. Pokker!! ;)

tessa73
24-08-2002, 02:06
hehe....
blir nok september her også....Med termin 25 sept håper jeg på det også da selvsagt,,er ikke klar riktig ennå heller..
Men ikke om jeg har tenkt å gå til oktober nei!!!
Da får jeg vel heller prøve mange av triksene deres....hihi...

8 sept skal vi stå faddere for vår nye gudsønn på 2 mnd...Så jeg har fått klar beskjed om å knipe igjen..og begynne med knipeøvelser umiddelbart..hehehe...
Min "store"bekymring er heller hva i all verden jeg skal tre på med...???
Til og med mammaklærne er for trange nå....jaja...sukk....Får se hva jeg finner på tilslutt...'

tessa73