Vis full versjon : BH-spørsmål...
Vannlilje82
29-08-2005, 18:37
Jeg har begynt å vokse ut av bh-ene. Har hele tiden tenkt at jeg ville vente "litt til" med å kjøpe nye, fordi puppene sikkert kommer til å vokse enda mer. Men nå er det liksom på tide med nye, da:dåne: Hva gjør dere? Kjøper nye og større bh-er med jevne mellomrom, ettersom dere trenger større?? Eller har dere noen å anbefale som man kan "vokse med"? :vetikke:
Mine vokste en god del i begynnelsen, men stagnerte (heldigvis!). Har nå brukt de samme BH-ene siden midten av svangerskapet.
JulianneF
29-08-2005, 19:32
Jeg har ikke kjøpt noen nye BHer. Jeg har bare kjøpt sånne du kan utvide BHen med på ryggen også har jeg slakket litt på skulderstroppene. Disse "dingsene" får du kjøpt i pakker med tre, en hvit, en beige og en sort på Lindex (sikkert andre steder også). Det funker for meg. (Hadde 80C før graviditeten) Et billig alternativ i allefall.
Nå har jeg begynt å gå til innkjøp av ammeBHer. Det er DYRT! Huff og huff!
Ville akkurat spørre om det samme...Og når skålene blir for små så hjelper det jo ikke å utvide stropper og sånn! Men finnes det mon tro noen hvor skåla er fleksibel? Har kjøpt en ny som var litt stor, "noe å vokse i", men det er jo heller ikke så optimalt...:vetikke:
Tidl. bruker
04-09-2005, 12:33
I forrige svangerskap gikk jeg opp fra 80 B til 85 D i løpet av kort tid. Jeg kjøpte meg et par nye BH'er, ingenting er så stygt som tranger HB'er som lager "dobbeltpupp". :urk:
Jeg anbefaler på det sterkeste å kjøpe sports-bh. De er utrolig "støttende" og man kan vokse litt i de. Brede reimer er super-behaglig. Noen er litt dyre, men man trenger ikke kjøpe den dyreste for å få en god en. Lindex har mange fine.
Sist ble jeg anbefalt å like godt kjøpe meg amme-bh i svangerskapet, så får du jo brukt de litt mer enn bare under ammingen! Det fungerte jo helt greit, det! :kidoki:
Jeg har ikke kjøpt noen nye BHer. Jeg har bare kjøpt sånne du kan utvide BHen med på ryggen også har jeg slakket litt på skulderstroppene. Disse "dingsene" får du kjøpt i pakker med tre, en hvit, en beige og en sort på Lindex (sikkert andre steder også). Det funker for meg. (Hadde 80C før graviditeten) Et billig alternativ i allefall.
Nå har jeg begynt å gå til innkjøp av ammeBHer. Det er DYRT! Huff og huff!
Jeg ville ikke anbefale deg å bare "slakke opp stropper og ryggen", kommer selvsagt ann på hvor store pupper du har, men det kan (hvis de er store) føre til ryggproblemer. Jeg har selv innsett at jeg snart må ut og kjøpe nye BH´er, har snart vokst ut av de gamle BH´ene mine (de jeg hadde før jeg gikk ned i vekt). Er vel snart på 70/75 G. Vil anbefale de i Oslo å dra på "Le Sanza" i Bogstadveien, de er mye rimeligere enn mange andre undertøysbutikker.
Alpengold
13-09-2005, 14:25
Jeg kjøpte meg et par BH fra Sloggi. De er veldig tynne ,av microfiber ,og kan strekke seg en god del. Jeg er helt sikker at de kan holde en god stund. De sitter veldig fint på puppen og hvis du strekker dem ,så er det maaaasse plass til støre puppe. Anbefales ! Koster en hundre lapp.
Jeg klarer meg ikke uten veldig fine Bh ,så handlet jeg et par nydelige ting i Køpenhavn. Også veldig elastiske.
Så er det truser sin tur. Her valgte jeg Sloggi igjen. De tynneste med fine kanter og en blomst på side. Utrolig behagelig å ha på. De kjennes nesten ikke på kroppen ,ingenting som presser rund magen. Prisen er også hundre lapp. :hyper:
En kan være faktisk pen og sexy i svangerskapet og :hyper:
Mine vokste fra 75B til 80C i uke 10-11 :sjokk:
Jeg var sikker på at BH-kjøp gjennom svangerskapet kom til å ruinere meg, men det har ikke skjedd så mye på puppefronten de siste 2 mnd. Litt har de nok vokst, for jeg har fått fartsstripestrekkmerker på begge puppene... :urk: Men de holder seg innenfor C-cup. Vet ikke om jeg ville satset på amme BH-kjøp før melka kommer... Jeg har hørt om flere som har gått opp en hel cup når de fikk melk, og da er det jo dumt å ha for liten BH :vetikke:
Villrose
04-10-2005, 03:04
Vet ikke om jeg ville satset på amme BH-kjøp før melka kommer... Jeg har hørt om flere som har gått opp en hel cup når de fikk melk, og da er det jo dumt å ha for liten BH :vetikke:
Man går opp når melka kommer, men de fleste går ned i størrelse når alt stabiliserer seg....så kanskje en amme-bh som er kjøpt under svangerskapet passer etter 2-3 månder.....:snill:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.