PDA

Vis full versjon : NÅ har endelig prinsessa kommet :)

Helene
30-08-2005, 00:51
Hei, hei jenter!

Hvordan går det med dere? Har dere gjort noe spennende i sommer?

Lenge siden jeg har vært her inne men det er litt travelt. Klarer ikke legge lillegull fra meg, må se på henne hele tiden. Får liksom ikke sett nok på henne, er helt betatt jeg:) Så her går dagene i bæring, amming, gulping og soving. Vi har det helt fantastisk og dere har masse å glede dere til!

Lille Melina blir 6 uker i morgen, tiden går helt utrolig fort! Nesten litt rart å tenke på at for akkurat 6 uker siden på denne tiden begynte riene, etter å ha klatret og balansert på berg. Var å gikk tur langs sjøen, og hadde det helt utrolig deilig i timene før fødselen. Eneste jeg angrer på er at jeg skulle hatt litt mere søvn. Var våken i 2 døgn i strekk, og det var slitsomt når jeg var på sykehuset. Ikke enkelt å få seg litt søvn der.

Hvis dere vil se bilder av lille prinsessa mi så finnes de her:
http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=315750

Sillis82
30-08-2005, 02:25
:rørt: for ei skjønn lita jente du har fått!! navnet var også veldig fint. spesiellt :) henne har du god grunn til å være stolt over ja! :nikker:

kan ikke klare å skjønne at det ligger et barn i magen min enda jeg da, men jeg gleder meg masse til beibi´n kommer, da går det vel opp for meg også!

du får kose deg masse med jenta di! :jupp:

smayli80
11-09-2005, 13:46
Så skjønn jente du har fått, og flott navn!!!

Tidl. bruker
20-09-2005, 17:36
Kjempe nydelig! :wow:

Og hun hadde så masse fint svart hår! Lykke, lykke til videre. Kjempe fint at du "tol deg en tur innom"! Er morro å få vite hvordan det går med dem som har "flytta ut".

Wikkii
25-09-2005, 01:08
For en herlig unge du har fått:snill:

Tidl. bruker
15-10-2005, 17:46
Så nydelig hun er :blomst:

Saga
30-10-2005, 14:49
Gratulerer!