PDA

Vis full versjon : Stygge blikk!!

Hege20
23-08-2002, 15:05
Jeg er en jente på 20år som venter mitt første Nurk. Da jeg fikk vite at jeg var gravid ble jeg kjempefortvilet. Ikke det at jeg ikke vil ha unge men økonomien er jo ikke helt på topp enda. Men nå gleder jeg meg så mye til baby'en min ligger i armene min:)

Nå som det begynner å vises på meg at jeg er gravid får jeg "sure" blikk.. Gjerne fra den eldre generasjonen men også yngere mennesker :leiseg:

Vet at jeg sikkert ikke burde bry meg om det, men jeg gjør det.. Jeg blir rett å slett lei meg.

Jeg mangler ingenting i livet mitt, jeg har en snill samboer å forlover, venter ett vinduderlig barn å har venner å familie som støtter meg..

Er jeg dum som bryr meg om det? Å jeg er veldig lyst å dra hvis det blir treff i Oslo for Novemberklubben men hvordan stiller dere dere til en 20 åring som venter en liten:baby:

Klem fra Hege20 som venter :baby: i novmber

Aime
23-08-2002, 15:12
Hei!

Jeg var 20 år når jeg ventet førstemann. Er nå 22 og venter andremann i januar.:klapp:

Jeg var stolt som en hane og ikke redd for å vise at jeg gikk gravid. Det er jeg ikke nå heller. Mange er mer modne for alderen enn sine jevnaldrende. Og så lenge du føler at du er klar for dette så er det jo det som teller!!

Blir litt oppgitt over folk som skal synse og mene så mye om andre, hvertfall når de ikke kjenner vedkomne...:sint:

Sender en stoooor :stakar: :klem: og ønsker deg masse lykke til med babyen!!

Vær stolt over det fantastiske vidunderet du bærer på!:D

Aime 19+6

Hege20
23-08-2002, 15:16
Jeg elsker magen min å jeg elsker å vise den fram. Tenk jeg bærer på ett lite vidunder.. Er en god følelse.

Klem Hege20

Kwistin
23-08-2002, 15:20
Jeg var 17 år når jeg ble gravid og fødet første mann, følte slettes ikke at jeg fikk noen stygge blikk... Nå er jeg 21, og venter nr 2. Er forlovet samboer, vi har kjøpt hus og i januar har vi vært i lag i 5 år :klapp:

lil fra feb.klubben er 19 år og venter nr 2 :) :klapp:

15+1

Aime
23-08-2002, 15:24
He he... Vet hvordan du har det... :D

Syns det har vært såååååååå lenge å vente på å få en mage å vise frem. Fikk heldigvis mage ganske tidlig sist. Denne gangen tok det litt lenger tid, men nå har jeg en tydelig flott kul som jeg gjerne fremhever for å vise hele verden hva jeg venter...:klapp:

You go girl... :p

Aime 20+6 ( skrev feil i stad)

Tilla
23-08-2002, 16:02
Syns du skal være stolt av magen din og det valget du har tatt, jeg. Prøv å overse blikkene (selv om det nok ikke er lett), de menneskene har ikke noe med om du skal bli mamma eller ikke. :stakar:

Meg
23-08-2002, 16:39
å være så jævlig (og unnskjyld uttrykket) fordomsfulle!!! Den eldre genersjonen fikk alle barn når de var rundt 20 og gjerne før. Men på en annen side ble vel de uglesett hvis de ikke var godt gift med barn i 24-års alderen.

Jeg er 27 år og venter mitt første barn (som ikke var planlagt..), økonomien vår er helt skakk-kjørt, da vi er nyutdanna begge to. Det er nok MANGE MANGE som er yngre enn meg som har bedre forutsetninger for å sette barn til verden.

Alder har ingenting å si (i de aller, aller fleste tilfeller). Gå med hevet hode, nasen i sky og magen ut!

Vennlig hilsen Meg 9+0

Lavendel
23-08-2002, 18:25
Skjønner hvordan du har det..Prøv å overse de blikkene,vær stolt over magen din!! :D Du bærer på et liv,og kanskje de rett og slett bare er misunnelige? :kidoki:
Jeg var bare 15år når jeg gikk høygravid,og jeg opplevde også en del "stygge blikk",men det var bare i en liten periode..:uff: Men nå var jo jeg yngre enn deg også..
Men bare prøv å overse de stygge blikkene..:uff: Lykke til :D
:klem:

Maja-mor
23-08-2002, 20:30
Sånne mennesker skal du bare overse! Det er nesten litt synd i dem, for de vet ikke bedre.... ;)
Nyt magen din du, og overse disse menneskene som sender deg ekle blikk.
Moren min var bare 17 da hun fikk meg, og nøyaktig 13 mnd. etterpå fikk jeg en lillesøster!
Det har gått kjempefint! Og det gjør det som regel også!!!
Ønsker deg lykke til videre med både mage,:birth: og :baby:!
Klem fra Maja-mor og :baby: (28+4)