PDA

Vis full versjon : Har dere navnet klart?

Eirill
23-08-2002, 15:11
Og så var det meg og navn da! :o Må ærlig innrømme at jeg bruker mye tid på å gruble på hva Lillebrøster skal gå rundt og hete.

Guttenavnet har vi ganske klart for oss, Tuppsjura skulle hete Sivert om hun var en gutt. Det er fremdeles like fint, så det er en stor sjanse for at det blir akkurat det om det dukker opp en gutt. Om ikke vi faller for noe annet i mellomtida.......... (Jeg har litt lyst til å kalle opp pappa'ene våre som er døde, men vi har ikke funnet noe som vi er enige om enda)

Så var det jentenavn! :gal: Her har vi veldig forskjellig smak! Vi kom til enighet om Tuppsjuras navn da hun var 3 uker, det ble til at hun fikk det vi hadde snakka om lengst. Det er ikke måte på hvor mange navn jeg måtte gi opp i den navnediskusjonen!
Mine favoritter er Eirill, Tiril, Stina, Sigrid, Karen og Ingeborg, den vordende far er ikke så særlig begeistret for noen av dem.:( Tiril er visst det værste på lista mi, mens han i går mumla et aller annet om at Eirill ikke var så forferdelig som Tiril...... Som dere skjønner, vi har en lang vei foran oss før en jente-Lillebrøster er navngitt! *svette*

Hva med dere, er det noen som har det i boks? Eller er vi flere som grubler?:???:

Kwistin
23-08-2002, 15:29
Jeg har navnene klare.. Men sambo må være enig, men vi har jo god tid da til og finne det ut.. Jeg går og kaller nurket i magen for Martine, for blir det en jente skal hun hete det.. Blir det gutt, blir det en liten Martin..

Så jeg håper inderlig at sambo er enig i slutten ja :)

15+1

xina
23-08-2002, 17:40
Hei..

Vi har også navna klare..blir det gutt så akal han hete Magnus og blir det jente skal hun hete Emma. :)

Klem fra Xina (termin 1.februar)

Pelen
23-08-2002, 17:59
Jeg har en lang liste, så langt har vi kommet. Jeg har ikke begynt å diskutere det med ham enda for jeg tror ting med hans stebarn må roe seg ned først for han kan tenke seg å snakke om det. (Nei, han har ikke sagt noe til dem enda...)

Klem Pelen 14+4

Teddy :)
23-08-2002, 18:02
Vi har også navnene klare. Ultralyden viste at det blir jente, og stemmer det, skal hun hete Emilie, etter min oldemor.
Viser det seg at det er en gutt, blir navnet Kasper.
Dette er vi heldigvis enige om :klapp:

Klem Teddy :) 23+6

:findag:

Allimac
23-08-2002, 19:02
Tror vi har bestemt oss (men jeg er litt "vinglete" så det kan hende jeg ombestemmer meg...? :p )... Er det en gutt kommer han nok til å hete Eirik og er det en jente kommer hun nok til å hete Christina. :findag:

Karius
23-08-2002, 19:27
Tuva Mrgrethe , 8eller Tirill margrethe )hvis jente og Guttenavn så har vi ikke blitt enige enda.

Vinga
23-08-2002, 21:05
Det fant vi ut uka etter at jeg testet positivt :p

Leander eller Leandra blir vårt lille nurk hetende, og det er oppkalling etter sambos oldefar som var sigøynerkonge (stort familieoverhode), han het Lyder Leander.

Jeg elsker de navna :D

Hilsen vesle L 14+5 og

Liss
23-08-2002, 21:32
Hører egentlig hjemme i januarklubben, men har termin 28 januar, så det kan likeså godt bli et februar barn på oss.
Etter ul så vet vi at det blir en gutt, og han skal hete Emil.

Loppa
23-08-2002, 21:51
Vi er enige om Aleksander hvis det blir en liten gutt ! :)

Jentenavn er vi IKKE enige om. Jeg ønsker veldig sterkt Tuva, men der setter sambo seg på bakbeina. Han snakker derimot litt om Silje, men jeg vet ikke helt jeg.............
Godt vi har noen måneder til på å bestemme oss. ;)

Loppa & Lille Håp, 17+6.

Hanne78
23-08-2002, 23:10
Etter at jeg leste Raijabøkene,har jeg så lyst å kalle babyen vår for Ida(hvis det blir jente da...),men samboer er ikke enig!!!:( han vil heller ha Sofie som også er fint,da,men...Ikke like fint som Ida,da...
Hvis det blir gutt,blir det nok Johannes!!Trym er også en annen farvoritt hos oss begge!! Emil er også veldig fint!! Har heldigvis god tid på oss ennå!!!!
Klem Hanne 15+5

Sessa
24-08-2002, 13:23
Vi har antakelig blitt enig!! :klapp:

Blir det ei jente kaller vi henne Marilen, men blir det en gutt er vi ikke helt sikre ennå... MEN; Det blir enten Even eller Endre!

Marilen er en oppigjenkalling etter begge våre mødre. En slags blanding av navnene. Navnet uttales slik at det får trykk på e'en (som Marilén, men skal ikke skriver sånn)

Endre og Even er to navn vi begge liker godt, så det blir vel kanskje loddtrekning? ;)

:klem: Sessa 16+5

Syrinen
24-08-2002, 15:13
Må ha norsk-engelske navn, så det blir Sebastian om det er gutt, og Nathalie om det blir ei lita jente.

Har jentefølelse jeg.... Får se om 3 uker:D

Tidl. bruker
24-08-2002, 15:47
..........

Velvet
24-08-2002, 23:26
Jentenavn har vert spikra lenge... i flere år faktisk. Det er to navn og det andre er Alida (farmors mellomnavn, kjempenydelig). Det første navnet har jeg ikke lyst til å fortelle fordi jeg tror ikke det er noen flere som heter det....

Guttenavn sliter vi litt mere med. Kanskje det blir Nicklas selv om det er mer svensk enn norsk. Syns det er ganske fint fordi jeg....

-V (15+5)

Dimples
24-08-2002, 23:29
Vi har vel egentlig funnet guttenavn, Henrik. Jentenavn er vi fortsatt blank på.....