Vis full versjon : Hva fikk JM/lege til å si at det var gutt på UL?
Tidl. bruker
19-12-2002, 21:00
..............
Cazandra
19-12-2002, 21:17
Første gangen vi var så han bare en tass som pekte utover!
Andre gangen, 4 uker etterpå så han tydelig pungen også!
Da han så en tut, så var han ganske så sikker!
Tidligere Bruker
19-12-2002, 22:43
Da jeg gikk med Julian så jordmor både tut og baller. ;)
:mervink:
Var ikke vanskelig å se at dette var en gutt nei! :p Så liksom opplangs beina og der stod tissemannen og viste seg frem i all sin prakt! :D
Første gang jeg fikk vite at det var gutt, var i uke 22.
Da var jeg til en kvinnelig lege, og hun viste meg hvor tydelig man så tissefanten.
Neste gang jeg fikk bekreftet at det var gutt var i uke 30. Jeg sa ikke få forhånd til han at jeg visste det var en gutt. Men ventet og hørte hva han kom frem til. Var ikke lenge etter så sa han:
"her er det ingen tvil nei om kjønnet" "her er det en liten gutt ja".
Så nå tror jeg at jeg tør å stole på det!
Lilli3 og Marius:baby: 33+4
Vi så både tut og baller....og det på 3 UL'er....så kommer det ei jente her, så er det ihvertfall ei som besvimer! :D
Vi så to tissemenn med baller og det hele som pekte rett ut i uke 17:D
I dag var jeg på ny kontroll, og legen målte den ene tissen til å være 12 mm:klapp:
Den andre målte han ikke..:p
Aud og gutta :baby: :baby: 22+5
Vi spurte jordmor når vi var på UL i uke 18 om hun kunne se om det var gutt eller jente. Hun viste oss to bein, navlestrengen, og pekte på "noe annet som stakk ut" og sa at dette var nok en gutt ja. :p
Både jeg, samboer'n, hans familie og pappa hadde hatt guttefølelse hele tiden. Kun mamma hadde en følelse at det ble jente. Så nå går vi nok rundt å tror at vi venter gutt ja! Blir nok overrasket hvis det kommer ut en jente, MEN hvis det gjør det så er hun like velkommen!
-dimples og Henrik 34+1
MillaGTI
25-12-2002, 12:25
Hvor fant dere de UL-bildene der man skulle se forskjell på kjønnene??
Fikk ikke vite det på forrige UL,men skal tilbake 9.januar! :D :D
Milla 19+5
Jeg gleder meg til linken på forskjellige kjønn kommer ut.......
På den ordinære UL i uke 17 ville ikke babyen snu på seg så vi tok en ny UL da jeg var i uke 22, legen leita en stund og fant så frem og sa at det var ei lita jente , visst oss det også, så klart og tydelig en sprekk.... Så skjekker han en gang til og da sier han; Nei, se her, det er nok en liten gutt , da så vi tissemannen og ballene og han var 100% sikker på at det var en gutt... Det at han først trodde et var ei jente, var visst at det var rompesprekken han så... Glad for at han sjekket en gang til ellers så hadde vi gått og trodd det var jente... Så nå blir det spennende å se hva som kommer ut, men det blir nok en gutt for det er vel ikke noe annet som kan peke rett i været :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.