PDA

Vis full versjon : Deppa

Tidl. bruker
20-12-2002, 02:10
Huff, de siste dagene har vært grusomme. Jeg som trodde de skulle bli så deilige! Fikk sykemld av legen min til juleferien så jeg kunne holde meg unna tunge løft på jobben (er sykepleier), og ikke stresse. Men det har bare blitt mer stress syns jeg. Jeg reiste hjem til mamma og pappa, og tenkte at for moro skyld skulle jeg teste en gang til med en Sg test, og den var litt svakere enn den forrige (har tatt vare på de gamle). Jeg fikk helt panikk og har hatt det siden. Har ikke fått sove på nettene i det hele tatt. Føler alle symptomene er borte også, bortsett fra litt murringer i livmora fra tid til annen. Har ikke en god følelse i det hele tatt :trist!:. Også savner jeg Sannemannen fryktelig. Han kommer ikke før lillejulaften, det er lenge til det!

I går var jeg med Marthea-mor (fra juliklubben) da hun mistet og var på utskapning i dag. Det var så grusomt, jeg hadde så vondt av henne! Har jo opplevd det tre ganger selv, så jeg måtte :leiseg: litt! Nå er jeg så pessimistisk at jeg bare går og venter på at jeg skal miste selv.... Livet er for kjipt! :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:

Balumba
20-12-2002, 11:31
Sender deg masse trøsteklemmer :stakar:

Kan jo prøve å berolige deg litt! Det med SG testen kan ha mange årsaker, da! Kanskje det ikke var så lenge siden du var på do før du tok testen, kanskje du hadde drukket mye før osv. Det er mye som kan utvanne hcg (selv om det liksom skal være høyt nå) og som gjør at testen kanskje blir svakere. Kanskje rett og slett testen også hadde mindre farge opprinnelig enn den andre?

Ellers så sies det jo at symptomer kommer og går. Jeg hadde en periode rundt uke 5-6 engang hvor puppene mine ble litt mindre ømme, men så dukket ømheten opp igjen. Murringene i magen kommer og går. Noen dager er de sterke og noen dager er de ikke der i det hele tatt. Det er jo kjempeindividuelt hvor mye symptomer man har, og noen har bare lite symptomer!

At du var med å støttet venninnen din synes jeg var veldig tøft gjort når du selv er i en situasjon hvor du er redd! Kanskje det er derfor du er ekstra redd også?

Nå får du bare prøve så godt du kan å slappe av og prøve å kose deg, så skal du se at det går fort til Sannemannen kommer hjem ;) Tenk på hvor fort 3 dager pleier å gå sånn ellers!!

Krysser fingre for at alt er i orden hos deg! Og det tror jeg at det er!!

Masse :stakar::stakar::stakar: fra Balumba :)

karo
20-12-2002, 20:39
:stakar: :stakar: :stakar: fra meg og.
Jeg krysser fingrene for at alt er ok.

Tidl. bruker
21-12-2002, 01:55
Etter noen grusomme dager må jeg vel innrømme at nyskjerrigheten tok overhånd, og jeg bare måtte ta en ny test. Og det var heldigvis sterkere! Ble så glad at jeg bare måtte :happycry: litt! Huff, det er ikke godt å gå rundt slik å være så redd.. Men i går kveld kom halsbrannen, brekningene og kvalmen tilbake. Også har jeg evig murringer. Jaja, ethvert tegn mottas med takk!
Tusen takk Balumba og Karo for trøstende ord!

karo
21-12-2002, 13:45
Det var BRA :klapp: :klapp: :klapp:

Ruth Marie Skaar
21-12-2002, 18:45
KJEMPEFLOTT! :klapp: :klapp: GODT Å HØRE. Lykke til med :baby: i magen.

Klem fra Ruth Marie med :baby: 7+3
M termin: 8/8-03

kineh
21-12-2002, 21:04
:klapp: :klapp: :klapp:

Kjempeflott.

Uff slike følelser er ekle å ha. Fint at alt ser bra ut.

Ann
21-12-2002, 22:23
Uffameg du har hatt noen tunge dager. godt at det ser ut til at alt er vel :) ønsker deg en rolig og fin jul med din lille :baby: i magen