PDA

Vis full versjon : Disse kynnerne igjen

Miro
23-08-2002, 15:43
Er det ikke sånn at de skal gi seg når man setter seg ned?? Jeg har jo hatt kynnere siden uke 20, men de siste dagene har de vært ofte og mye, nesten hele tiden, sammen med litt mensenmurr i mage og rygg. Nå sitter jeg faktisk her og skriver med kynnere. ??? Noen som vet??

Hilsen Miro:) T-9

Minnie
23-08-2002, 16:03
Heisann!

Vet ikke hva dette kan være, men kroppen din forbereder seg nok i hvertfall. Kanskje det blir augustbaby på deg også:) :) :)

Lykke til!

Minnie T-18

Robyn
23-08-2002, 16:14
Jeg også får kynnere når jeg sitter/ligger. Vet ikke hva det betyr jeg... syns kroppen gjør så mye rart om dagen. :bonk:

Har gitt opp å prøve å finne ut av noe som helst, for jeg blir bare sittende igjen som et spørsmålstegn allikevel. :???:

Men det skjer jo noe Miro! :klapp:

Klem fra Robyn, T-25

kokkemor
23-08-2002, 16:27
hei
Nei, det er ikke godt det derre..,men jeg tror at det er noe som hører med til forbredelsene.
Det stikker is svir no helt ille her også.

Småtten din vil nok snart ut
:klapp: :klapp:

Du rykker stadig fremover i køen. !!!!!!

:birth: :birth:

masse hilsen kokkemor

Tuneland
23-08-2002, 16:36
Har du ikke hatt slike kynnere før Miro? I så fall får du ta det som et godt tegn!

Snart, veldig snart tenker jeg;)

:findag:

Klem, Tuneland 35+3

Tidl. bruker
23-08-2002, 18:25
For kynnerene jeg ofte sitter med GIR SEG IKKE!!! i natt og, så våknet jeg flere ganger med ekstreme kynnere som jeg blir redd av, jeg er plaget med STERKE mensmerter under de 2-3 første dagene av menstrasjonen min, og guuuud som de smertene minner meg om kynnere (bortsett fra at de har jeg konstant i 2-3 døgn og må spise ibumetin som drops for å få slappet av)
Og de som kom i natt kom jo mens jeg lå, og de gav seg ikke.. holdt på en stund også sovnet jeg.:uff:

Så det med kynnere kommer jeg aldri til å bli klok på, også får jeg stole på de magedamene som sier at man VET når fødselen setter i gang, for om det begynner slik føder jeg vel hjemme på stuegulvet:uff: :uff: :bonk: :birth:

Lila

Miro
23-08-2002, 20:09
Ja disse kynnerne igjen. Det som er så rart er at de er jo ikke vonde, men jeg føler de er mer kraftige, at takene er mer kraftige. Så var det disse mensemurringene, det var i går, og kvelden før 2 ganger. I dag har jeg ikke hatt mensenmurr. Kynnerne kommer veldig ofte med at han er aktiv, og i går og i dag har han vært veeeeldig aktiv. Han er superaktiv når jeg da sitter og da kommer kynnerne. Så det kan ha en sammenheng det. Betyr jo ikke noen ting. Jeg tror ikke på noen modning hos meg i det hele tatt mer jeg:(

:( hilsen fra Miro som er visst nødt til å ta livet med ro og vente tålmodig på det minste tegn, som ikke kommer:( T-9

Mormona
23-08-2002, 20:19
Det er klart at kroppen din er iferd med å modnes, Miro...du er tross alt bare noen få dager fra termin, vennen :)

Jeg pratet med mammaen min i dag og klaget over at jeg ikke hadde noen tegn i det hele tatt som kunne tyde på at fødsel var i gang....til og med de hovne bena mine har nesten reist sin vei...hadde jeg vært på kontroll i dag så hadde jeg fått 0-1 på ødemer :???: :???:

Men kloke mammaen min sa til meg at det hadde jo vært grusomt å gå med tegn på fødsel i flere uker før babyen kom, og det er jo sant. Hun sa også at når det setter igang på ordentlig så vet vi det....det er ingen tvil om at nå skjer det, så det er bare å vente på de riktige tegnene som selvfølgelig er ulike, og så får man bare overse de andre så lenge....

Jeg spurte henne også om denne rivingen og stikkingen i underlivet som jeg kjenner mer og mer til og hun mente også at dette var kroppen som forberedte seg på det som snart skal skje.....så at noe er i gjæringa for oss det er jo helt sikkert :D

Jeg prøver som sagt å fremprovosere baby i kveld.....tro kan flytte fjell, vet du ;) Vi får nå se hvordan det går.....men at vi snart har babyene våre, det er jeg sikker på uansett :)

ha en fin kveld, Miro

:klem: fra Mormona T-9

aja
23-08-2002, 23:20
Kynnere er kuuult....

Ja, om det ikke er så kuuult, så skal vi i alle fall nyte dem fikk jeg beskjed om av min jordmor i dag. Det er et tegn på at kroppen (livmoren) modnes til fødselen. Og de blir gjerne sterkere jo nærmere termin vi kommer (eller fødselen, da). Så koooos dere med dem. Selv om jeg finner dem vanvittig ubehagelige og slitsomme.......

:klem: fra aja