Vis full versjon : Blir satt i gang i helga...
Var på kontroll i dag på sykehuset og der va det jo som vanlig bare dårlige nyheter å få....
De fant alt for lite fostervann + at barnet hadde dårlig blodflyt i årene som var i hodet. I tillegg har svangerskapsforgitningen blomstret opp igjen.
Så det blir spennede å se hva som skjer, men mest sannsynelig har jeg min lille gutt her i løpet av helga eller tidlig neste uke. Hadde litt åpning, akkurat så jordmora greide å kjenne hodet ( hodet var festet)
Klem fra Sabrina og knøttet 38 +5
Tuneland
23-08-2002, 16:32
Kjære Sabrina:stakar: !
Huff, det var ikke noe særlig nei. Hvorfor venter de egentlig med å sette deg i gang når de fant såpass mye??:???:
Dette skal gå bra, og om et par dager sitter du med vidunderet ditt i armene!
:findag:
Klem og gode tanker fra Tuneland 35+3
kokkemor
23-08-2002, 16:51
Det var jo ikke så veldig gode nyheter:stakar:
Men fatt mot, det jo godt at du har kommet så langt ut i svangerskpet at :baby: din er fix ferdig :)
Tenk heller på at du kansje veldig fort, får holde han i armene,og bli kjent med han.:klapp: :klapp:
I allefall lykke til i helgen ;)
prøv å hvil og tenk positive tanker.
:klem: :mating: :mervink: :kidoki:
Uff, det er jo ikke noe særlig. Men jeg kan heller ikke skjønne at de ikke like godt satte deg i gang med en gang. Er det noe å vente for da?
Uansett, lykke lykke til! Håper alt går bra med dere begge.
Klem fra Robyn, T-25
Klem til deg!
Trøsten nå får være at den lille :baby: din er klar til å komme, så når han endelig er ute om noen få dager, så blir det så bra så!!!
Jeg stusser også litt på hvorfor de ikke setter deg igang i fødsel med en gang nå og helle velger å vente..Men men. Det er mye man ikke skal bli helt klok på :sint:
Du må ha massevis av lykke til de nærmeste dagene og jeg håper at du får en fin fødsel! :)
Sender massevis av gode tanker! ;)
Hørtes ikke bra ut grunnen for hvorfor de skal sette igang:klem:
Det er jo bra at du får sånn oppfølging og at de velger den løsningingen. Nå er du jo allikevel så nære, så nære termin:)
Ønsker deg lykke til jeg:klapp: Skal tenke på deg, og husk å legge inn rapport:)
:klem: fra Miro:) T-9 (eller 38+5 jeg også)
Ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte, Sabrina....det er godt at de velger å sette deg i gang før termin når ting er som de er med den lille gutten din inne i magen.
Du får holde oss oppdatert her inne og så sees vi uansett inne på nybakt mamma etter hvert :)
masse gode og varme :klem: :klem: fra Mormona T-9
LYKKE TIL:stakar: Dette kommer til å gå kjempefint :klapp:
:klem: fra aja
Ønsker deg masse LYKKE TIL og håper å høre hvordan det gikk?
Dette klarer du, stå på!!!
:klem:Anne M + lillegutt 35+0 :baby:
Lykke til! Dette går kjempebra! Vi tenker på deg...
Klem fra MariaS + Sebastian ;)
Vær glad de følger deg opp så godt !
LYKKE TIL !!!
Klem
Vimsen T-11
Vil bare ønske deg lykke til!!!
Heldig du som snart får treffe ditt lille underverk.
klem fra sol
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.