PDA

Vis full versjon : Jeg dovner bort...

matelulla
05-09-2005, 23:30
Uff, det er så grusomt plagsomt altså.:mumle: Synes liksom at det er noe som dovner bort/sovner på meg nesten hele tiden. Enten det er hånda, beina, armene... :urk: Om jeg sitter litt feil så sovner de, og om natta våkner jeg av at jeg ikke har følelse i hendene. :geip:
Synes det er så ubehagelig jeg.:sukk: Og sånn har det blitt nå de siste ukene. Har aldri vært plaget av det før. :niks: Er det fler som har opplevd dette?:vetikke:

Tidl. bruker
05-09-2005, 23:38
Hei du!

Jeg har det på samme viset... skikkelig plagsomt og til tider smertefullt! :dunk: Jeg har tre fingre som har vært uten følelse i lang tid.:sukk:
Dette skyldes ødemer som klemmer på nervene i armer og ben og går over etter fødselen. Fort håper jeg!!! Vi får bare holde ut... :sterk:

:klem:

matelulla
05-09-2005, 23:43
Aha!:ide: Er det derfor ja! Ganske logisk egentlig når jeg tenker etter...:lyspære: Men på dagtid har jeg egentlig ikke stort til væske i kroppen som jeg har merket. Kan dette komme mer om nettene da?:hm: Tenkte liksom at det på en måte roet seg litt på nettene, men da er det er jo sikkert det altså. :nemlig: Dårlig gjort! Vekk med ødemer!:snurt: :bokse:

Aivi
06-09-2005, 20:22
Dette har eg også kjent på heile tida, men det er berre i fingrane viss eg ligger med dei i klem om natta.. Uvant, men prøver stort sett å ikkje ligge med dei i klem.

Mali78
06-09-2005, 22:04
Hei du!

Jeg har det på samme viset... skikkelig plagsomt og til tider smertefullt! :dunk: Jeg har tre fingre som har vært uten følelse i lang tid.:sukk:
Dette skyldes ødemer som klemmer på nervene i armer og ben og går over etter fødselen. Fort håper jeg!!! Vi får bare holde ut... :sterk:

:klem:

Signerer. Det er plagsomt ja. Virker som det blir verre på kveldstid/nattestid. Hvis det blir for ille tar de et snitt i håndleddet, men da skal det visst være riktig så ille :dåne: