PDA

Vis full versjon : Jeg har vært på min 4 ultralyd

Tidl. bruker
23-08-2002, 16:35
Og hjertet hoppet høyt under hele undersøkelsen :(
Hjertespesialisten som undersøkte meg uffet og huffet hele tiden. Jeg var på gråten flere ganger, og tenkte at også dette barnet hadde hjertefeil :leiseg:

Heldigvis var alt bra med babyen, og hjertet hadde to hvoveddeler som hadde jevn blodgjennomstrømming på begge side. Babyen lå og sov under hele undersøkelsen. Jeg er så glad for at alt er bra.

Men, gjett hvorfor legen uffet og huffet hele tiden! Det skulle ha vært forbudt av en spesialist som undersøker på ultralyd å si uff eller huff!

Legen hadde problemer med printeren.... :sint:
Dette var jammen dårlig gjort av en profesjonell.... Kanskje jeg var ekstra var også... Jeg har jo mistet et barn, og er redd for alt mulig i dette svangerskapet....

Her er et bilde av mitt lille mirakel (ny termin 02 mars forresten...)

Klemmer fra Tobbeliten

Tidl. bruker
23-08-2002, 16:48
Jeg får ikke bildet til å vise seg... Men trykk på linken, så er det et bilde der.

http://www.geocities.com/lillemirakel/ultralyd.htm

Beate
23-08-2002, 16:55
Hei Tobbeliten!

Så alt VAR bra med babyen og hjertet da altså?
Huff.. er ikke noe morsomt når legene blir helt tause eller uffer seg eller rynker på panna..DA blir man redd, ikke rart det!

Oppsann
23-08-2002, 19:26
Så fint at alt er bra :klapp:

Jeg har også termin 2.mars, men jeg har ikke vært på UL enda, så den dato'n kan forandre seg. Men, kanskje så blir vi liggende på føden samtidig :)

Lykke til videre!

Hilsen Oppsann(13+1, jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er 13+1 og du er 12+4!!!Første dag i siste mens var 24.mai, legen gav meg 2.mars som termin!)

Cazandra
24-08-2002, 00:11
:klapp: Så herlig å se ul bilde :klapp:
Skjønner godt du ble engstelig:( Hadde jeg og blitt i din situasjon. Men babyen har det fint!!! :kidoki:
klem:klem: fra meg 9+4

LaLuna
24-08-2002, 11:41
Supert at alt står bra til! :klapp:
Men for en uproff lege, snakk om å mangle radar i forhold til pasientens situasjon! :bonk:

Nusse
24-08-2002, 16:29
Så flott at alt er i orden, kan bare tenke meg hvor ekkelt det var da legen sukket hele tiden. Denne gangen skal alt gå bra, vet du!!!:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Tidl. bruker
25-08-2002, 16:02
Hei jenter :)

Det var virkelig godt å få vite at alt var bra til nå. Håper vi får en annen lege neste gang. Ble litt for mye uffing for nervene mine....

Har dere fått time til den ordinære ultralyden? -Den som alle gravide får tilbud om? Vi skal 20 september, som for øvrig er min og min manns 5 års-dag....

Til oppsann:
Jeg hadde mensen 12 mai, men syklusen var veldig lang pga mye hormoner i forbindelse med prøverørsforsøket (som var mislykket).
Men i følge ultralyd og legene så har jeg termin 02 mars, og i dag (søndag) er jeg 13+0.

Klemmer fra Tobbeliten:findag: