PDA

Vis full versjon : røyk

_Netta_
08-09-2005, 19:15
den dagen da jeg fikk bekreftet at jeg var gravid,sluttet jeg på dagen.
da var jeg ca 10uker på vei. er nå 27+4 og har ikke tatt et eneste drag av en sigarett.. føler ikke noen trang for det heller egentlig.men det hjalp en del at sambo ikke røyker:) det er ikke så vanskelig bare man går inn for det..og tenker på hvor skadelig røyken faktisk er.

lykke til alle dere som forsøker å slutte. stå på:):sterk:

Kvakk Kvakk
09-09-2005, 10:28
Kjempebra :klapp:

Tidl. bruker
15-10-2005, 16:29
Gjorde akkurat det samme som deg. Suget er der, men man vet jo at man ikke bør røyke..

:klapp: at du klarte det :jupp:

Shanti
15-10-2005, 22:10
Du er flink! Jeg har akkurat sluttet, og sliter litt. Propper i meg godteri akkurat nå. Men jeg greide det sist og skal klare det igjen. Denne gangen skal jeg prøve å ikke være så dum at jeg begynner igjen etterpå...

Maysen
15-10-2005, 22:17
Kjempe flink er du:klemme:

Jeg sluttet dagen før jeg fikk satt inn fryse egget mitt. Det er på mandag 7 uker siden....:tøff:

Suget har selvsagt vært der, og vil nok også komme innimellom, men dette skal jeg klare!!

Palmen
22-10-2005, 13:54
Jeg slutta på dagen da jeg testa positivt. Har hatt lyst på røyk en gang, men jeg skal klare det! Jeg skal jeg skal jeg skal,-- gjør alt for spiren!

Flink du er _netta_, og dere andre. Hvordan går det nå som det har gått litt mere tid? Forsvinner suget helt automatisk?

Kvakk Kvakk
22-10-2005, 16:15
Jeg slutta på dagen da jeg testa positivt. Har hatt lyst på røyk en gang, men jeg skal klare det! Jeg skal jeg skal jeg skal,-- gjør alt for spiren!

Flink du er _netta_, og dere andre. Hvordan går det nå som det har gått litt mere tid? Forsvinner suget helt automatisk?

Dette klarer du, Palmen :lykketil:

mayzan
27-10-2005, 15:26
Jeg ser og hører det er mange som er flinke..Jeg klarte ikke å slutte på dagen,:Plystre: selv om jeg sa at jeg kom til å gjøre det... huff. stakar de lille som har måtte holde ut dnne røyken. Men jeg klarte å trappe ned fra ca 15 om dagen til 2-3 da.. Nå har jeg ikke røyket èn om dagen en gang de siste to dagene så i morgen eller noe tenker jeg nok det blir 0. (ikke så lett når samboer røyker)Får jo litt dårlig samvittighet med tanke på den lille inni der... Huff..Men jeg er stolt av alle som klarte det fortere enn meg :) Stå på

Mamma06
27-10-2005, 16:36
Mayzan: Jeg syns du er flink jeg. Husk at alt hjelper. Jeg klarte heller ikke slutte på dagen. Men røykte sånn 7-10 røyk på fest og noen histen og pisten. Ble lettere å kutte ut ettersom magen poppet ut og sparkene kommer jevnlig.

Samboeren min røyker også så skjønner problemet ditt. Jeg sier hele tiden til meg selv at jeg har sluttet å røyke- ikke at jeg kan unne meg en røyk i ny og ne for jeg er så flink. Det hjelper meg det.

Lykke til videre du er jo på god vei allerede du :heia:

Palmen
28-10-2005, 11:20
Mayzan: syns du er flink jeg. Du tenker jo helt klart på hva som er viktigst for babyen i magen, og det viktigste er jo at du tross alt har kutta ned såpass mye! Dette klarer du, i løptet av de nærmeste dagene er du nok nede i 0!

Hold oss oppdatert da, jeg heier på deg! :klem:

flittige Lise
28-10-2005, 21:57
Så flinke dere er:heia: