PDA

Vis full versjon : Hodepine!

Kine79
09-09-2005, 21:47
ÅÅÅ, jeg er så lei av hodepine!
Det har jeg hatt med jevne mellomrom siden jeg ble gravid, og nå begynner det å bli kraftigere.
Jeg prøver å holde meg unna smertestillende, men er det noen som har noen kjærringråd eller tips?
Er det flere som er pålaget med hodepine?

tuttan
10-09-2005, 16:35
:snill: Tenkte eg måtte svare deg, eg har også masse haudeverk men desverre ingen gode råd, drikk mykje vatn, et salt mat.... Det har hjelpt meg litt... Gi meg et vink om du finn ein mirakel kur :urk:

flittige Lise
10-09-2005, 19:57
Jeg var også skikkelig plaget med hodepine i perioder. Det hjalp faktisk å drikke MASSE vann. Ikke hatt vondt i hodet på lenge nå...Tipset kom fra JM

Solstråle.
10-09-2005, 20:01
Gode tips fra de andre.

Men du kan ta Paracet for å få slappet av fra hodepinen.

Merete 2
12-09-2005, 16:57
Hei jeg har også fryktelig hodepine,
tar en paracet når det er på det værste, men har ikke funnet noen måte å bli kvitt det på.

Nilla
12-09-2005, 17:15
I mitt første svangerskap, hadde jeg hodepine de første 4 mnd'ene. Det eneste som hjalp var masse hvile, vann og en gang i mellom, så måtte jeg ty til Paracet. Massasje hjalp også for meg. Lykke til, føler med deg :snill:

Arja
12-09-2005, 17:27
Jeg har tatt to stk. panodil zapp når det har vært som værst. Etter 10 min. er hodepinen borte! Men har også hørt at mye vann skal ha en viss effekt. Et par kopper kaffe kan også hjelpe!

Vintermamma
14-09-2005, 13:56
Jeg hadde hodepine i 3 uker i strekk! Legen sa jeg skulle prøve å ta Hemofer (jerntabletter) selv om HB var kjempebra. Og vips, hodepinen har vært borte siden! (begynte for 2 uker siden og ta 2 hemofer hver dag). Og attpå til har formen blitt mye bedre! Er full av energi - orker mer enn å ligge på sofaen :)