PDA

Vis full versjon : Stikking i mu...

kokkemor
23-08-2002, 17:03
Hva er den stikkingen i undelivet godt for ??:(
Det føles som kniver som blir vridd rundt nedi der :sint:

Er det noen andre der ute som har det sånn ???
Hvor lenge holder det på for den makaløse sliproppen dukker opp.
Den som Alle snakker om , men få har sett !!!

Humøret er nok ikke på det aller beste i dag.
føler forresten også at jeg har
:baby: hode i mellom beina
:leiseg: :leiseg:

Det var vist alt...........

kokkemor ,som ikke vet hva hun skal lage til middag heller

Katja
23-08-2002, 18:36
Hei!

Disse stikkingene er visst et tegn på at det modnes der nede, og ettersom jeg har skjønt er det endel av jentene her inne som har de.

Jeg har ikke hatt de- før i dag... Er øm i underlivet, og jeg regner med at det er disse stikkingene som kommer innimellom. Ikke noe behagelig.

Ellers så deler vi et annet problem i dag.....hva skal jeg ha til middag???

Og slimproppen- den synes jeg det er veldig få som nevner her.
Kanskje ikke så mange som ser noe til den?

:findag:

Klem fra Katja T-27

Mormona
23-08-2002, 18:50
Hei, kokkemor :)

Jeg har disse stikkingene ganske mye for tiden....de er skikkelig vonde, sånn at jeg ikke klarer å stå oppreist når de kommer. Har da lyst til å ta skikkelig tak mellom bena og liksom holde igjen....kjennes ut som om det revner. Har også hørt at dette er tegn på at det modnes og det passer meg i grunnen ganske bra :klapp:

Ellers så har jeg allerede handlet inn til middag....her hjemme blir det Bitter lemon til forrett og den har i grunnen allerede startet...så blir det fødepizza + rødvin til hovedrett og til dessert tenkte jeg meg litt lett trim opp og ned trappene :D:D:D

klem fra Mormona T-9

ps. kan jo legge til at jeg mellom forrett og hovedrett har klart å legge inn et besøk på barselavdelingen fordi en venninne har født i dag morges ;)

Miro
23-08-2002, 20:05
Heia:mervink:

Jeg har bare sånn stikking av og til. Det er såvidt jeg kjenner det også. Akkurat som at "hullet" :blush: utvider seg på en måte, strekker seg, så er ikke huden med, og så stikker det.. skjønner..??? Ikke jeg heller egentlig. Men det jeg skal fram til, jeg klarer å gå, jeg klarer å sitte, så det er ikke så ille egentlig.

:klem: fra Miro:) T-9

Månestråle
23-08-2002, 20:05
Har også kjent disse stikkingene litt i det siste, men ikke så ille at jeg ikke kan stå oppreist. Jeg er vel ikke like moden, jeg da :uff:
Ja, jeg kan iallefall trøste meg med at for hvert sekund som går er jeg et skritt nærmere :baby: min!

Klem Månestråle T-19.

Camille
23-08-2002, 20:28
Jeg har også disse stikningene nedentil, men ikke hele tiden.
Det rare er at jeg de siste dagene har kjent noe liknende rett under ribbena og i venstre skulder. (Har ikke gjort noe spesielt eller anstrengt meg..)

Camille T-18

Snoopygirl
23-08-2002, 22:55
jeg fikk høre at slik stikking er at hodet er i ferd med å gå ned i bekkenet og for å få festet seg.
hodet har festet seg hos meg,men jeg har no de stikkingene fremdeles jeg da!

Snoopy:)
T-17

sol
24-08-2002, 01:29
Jeg kjenner også disse stikningene i underlivet. Spesielt på nettene er det ille hos meg. Nok en grunn til at det blir dårlig med nattesøvn :(

- sol