Vis full versjon : Når testet dere positivt?
Vet at denne burde ligge under spørsmål fra snart gravide på en måte, men jeg lurer på:
Når testet dere positivt første gang etter innsettingen?
Håper noen av dere vil svare.
Klem fra en som "ikke eier fnugg av tålmodighet" og testet på rugedag 9 (innsetting rugedag 0). :rødme:
Jeg testet positivt 12 dager etter uttak. Det tilsvarer vel 10. rugedag dersom innsettingsdager er dag 0.
:kryss: for at du enten fikk positivt eller at det var litt tidlig.
Testet positivt på rugedag 12 etter innsetting. Men dette var et fryseforsøk og egget var 3 dg gammelt ved innsetting slik at hadde jeg hatt en god test antar jeg at jeg kunne testet positivt tidligere.
Masse lykke til! :lykke:
Jeg testet positivt på dag 9 :heia:
Jeg testet 10 dager etter innsetting.
Men i likhet med Ekorn, så er mitt lille egg et fryse egg, og var da toalt sett 13 dager gammelt.
Ønsker deg masse masse lykke til og håper du får en positiv test:klemme:
Min var positiv på morgenen dag 11. På kvelden dag 10, kunne jeg se hvor en strek skulle gått hvis den hadde vært der...
Så snille dere er!
Testen var positiv, ja, Mikke, men jeg er litt usikker på om jeg skal tro på den.
Det var en sterk positiv CB. Men etter alt som har skjedd tør jeg ikke tro på den.
Jeg testa svakt positivt på dag 10 jeg også. Gratulerer så mye med positiv test! Velkommen hit til SM :heia:
Vi testet positivt 11 dager etter innsetting!
hønemor77
18-09-2005, 18:37
Jeg testet positivt den 13 dagen. (Innsetting 1 sept og testet positivt på CB den 13 sept)
Gratulere med positiv test :heia:
Jeg testet positivt 12 dager etter innsetting.
Jeg testet positivt i natt. Det var på rugedag 11:snill:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.