Vis full versjon : Ikke funnet denne tråden før nå...
Men jeg var jo veldig aktiv på SG under "Godt voksne prøvere", derfor hører jeg kanskje til her, jeg også... :-)
Stort sett er jeg aktiv i marsklubben, men det er alltid godt å snakke mer med andre som også føler seg i moden alder.
Jeg er 38 og venter mitt første barn i mars. Lottamannen fyller snart 40 og har heller ikke barn fra før.
Vi gleder oss stort over det som skal skje! :-)
CecilieVictoria
13-09-2005, 21:26
VELKOMMEN LOTTA67:heia:
Så trist da, du har ikke fått noen tilbakemeldinger fra oss ennå. Velkommen er du iallefall! Koselig med noen flere her, vi er ikke alt for mange her! Kanskje vi kan bli litt mere aktive her nå som du kom :hyper:
God tur til Riga også, så du nevnte at du skal dit med jobben! Det går så bra så. Andre semesteret er tiden å reise på! :snill: Tredje semesteret ville jeg nok være forsiktig med!
Tusen takk for det, CecilieVictoria ! :)
septimus
17-09-2005, 20:20
Her er ei til som hører til her. Lotta67, vi er bgge i mars-klubben og vi bor i oslo - vi burde jo møtes???
Jeg er 37 og venter mitt tredje barn. Hei på dere alle sammen.
Her blir det utvidet UL og fostervannsprøve, slik som sist, men jeg føler meg gasnke trygg på at alt er OK. Jeg har en søster med et barn med Downs og det er virkelig litt av en hverdagskamp å se til at gutten får det som skal til for å utvikle seg optimalt for sitt potensiale.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.