PDA

Vis full versjon : Gutt eller Jente

Tidl. bruker
23-08-2002, 17:25
Vi håper å få se hva det blir på Ul.
Tror egentlig at det er ei litta jente så vi får bare vente å se da...

Hva med dere skal dere se hva det blir,eller venter dere?

Tidl. bruker
23-08-2002, 17:28
Jeg har lyrt å vite det egentlig, men siden min mann vil vente får vi vell det.;) Ikke så spennede å gå ut svangerskapet hvis en vet det. Selv om vi får nr; 2 nå!:D

Beate
23-08-2002, 17:42
Vi skal vite det, dersom de ser det.
Selv tror jeg en gutt og en jente, mens mannen min tror det er 2 jenter..

Tidl. bruker
23-08-2002, 18:49
Wea:tror nok det blir like spenende om vi vet det eller ikke.
I det forige svangerskapt viste vi det ikke.

Tidl. bruker
23-08-2002, 19:37
Jeg vil gjerne vite hva det er , mens min samboer ikke vil det. Men det spørs om ikke jeg får trumfet igjen ønsket mitt...blir vel litt nyskjerrig han også!!:)

Cazandra
23-08-2002, 20:03
Vi skal vite det denne gangen også!
Like spennende er det jooo :D
Vi kan lure på hva fødselsvekta blir, når babyen kommer, har den hår, ikke hår, lang, tynn, tykk...ååå det er mye og lure på. Hvem ligner den på, slike ting fantaserte vi på sist! Og vi visste at det var en Sarah Elise som lå i magen!

Skal bli spennende neste gang, må gå alene da...siden han er på jobb 1 time unna*snufs*
Ja ja...GLEDER MEG:kidoki:

Jeg tror det er en Jonas/Markus jeg... ;)

9+4

Lonestar
24-08-2002, 04:41
Vi visste med Lala - tror vi lar være denne gangen.;)

LaLuna
24-08-2002, 11:35
Vi har bestemt oss for å ikke vite noenting før babyen er ute...
Kanskje sette igang et veddemål i sakens anledning?

Nusse
24-08-2002, 16:25
at vi vil vite det denne gangen også. Sist hadde vi jentenavn klart, men ikke guttenavn. Dermed var diskusjonen i gang, og etter litt tid visste vi hva Knerten skulle hete. Det var veldig gøy å ha navnet på den lille i magen, så ble det liksom mye mer nærhet og personlig - syntes vi.

Sa alltid før at jeg ikke ville vite det, men det var før jeg ble gravid selv. Jentenavnet er fremdeles det samme, men UL vil vise om vi må i gang med en ny guttenavndiskusjon.

:baby: :baby: :baby: :baby: :baby:

Meg
25-08-2002, 20:27
Vi venter nok til kjærlighetsklumpen melder sin ankomst, ekstra mye spenning...Men jeg er likevel 87% sikker på at det er en jente.

voice
27-08-2002, 01:24
Vente!!! Definitivt.
Det gjorde vi forrige gang, og det gjør vi nå også. Det er gammelt og oppbrukt, men jeg sier at det viktigste er at ungen er frisk og velskapt.

Klem fra Voice og klumpen (12 + noe)

Cirkeline
27-08-2002, 11:28
Vi skal også vente med å få vite det. Hverken jeg eller min kjære hadde lyst å få vite det.

Men det kan jo hende vi ombestemmer oss x antall ganger før UL :)

Klem fra cirkeline (9+2)

tigern
27-08-2002, 11:56
Forrige gang gikk jeg hele svangerskapet uten å vite, så denne gangen håper jeg at de kan se det.

Var sikker på at det ble en gutt forrige gang, men det var ei lita jente. Morro det!!!

Har lyst til å prøve hvordan det er å vite hvem som bor i magen min!!

:findag:

Klem fra meg i 9+3

Litago
27-08-2002, 18:12
Vi vil heller IKKE vite hva det blir, syns det er ekstra spennende å vente til naturen ordner det.
Jeg har forøvrig vært 99% sikker på kjønnet i de to tidligere svangerskapene, men har tatt 200% feil.
Denne gangen tror jeg det blir en jente, så vi får vel en gutt tenker jeg.

Litago 12+4

minimeg
27-08-2002, 18:28
Jeg er kjempeglad for at jordmoren kunne se kjønnet. Ble litt mer personlig forhold til nurket inni magen... :baby: Men jeg gleder meg til å se babyen "in live":birth:

Hilsen Minimeg :hjerter: 27+6