Vis full versjon : Endelig sakt det på jobben!
Tidl. bruker
23-08-2002, 17:26
Jeg ringte på jobben og fortale at jeg er gravid. Sjefen min var der ikke. Men han som jobber under henne var der. Fortalte det til han. Men sa at han ikke måtte si det til de andre ansatte enda. For jeg sliter sånn med blødninger+ bekkenløsnig fra første svangerskap. Spurte meg om det var planlakt, men ikke heldt fra begynnelsen. Men så skjedde det. Og vi venter spent på å bli foreldre om 27 uker. Grunnen til jeg har ventet med å si det er at jeg har så krafige blødniger. Men siden jeg er sykemdlt fra før ville jeg si det. DSlik at de ikke regnet med at jeg kom på jobben igjen snart. :o
Godt å få sagt det på jobben. Så slipper man å være "hemmelig" hele tiden:kidoki:
Tidl. bruker
23-08-2002, 18:51
Er ikke det litt tidlig da? å si det på jobb mener jeg??
Cazandra
23-08-2002, 22:01
Tror jobben min vet det! En kollega av meg vet og jeg mistenker henne for å snakke litt:p
Egentlig greit...så vet de hvorfor jeg er sur, sliten og kvalm om morgene!
9+4
Jeg har sagt det og. Sa det på slutten av uke 7. Jeg har jo gått rundt som et vandrende lik, så det var like greit at gi beskjed. Gruet meg fælt, men sjefen er så grei atte. Han bare smilte og gratulerte meg.
Tidl. bruker
23-08-2002, 23:23
Er ikke tidlig å si det når en er 3 mnd på vei, men har bare nevnt det til nest sjefen. Han skal si det til sjefen når hun kommer tilbake fra ferie. Men fikk beskjed om å ikke fortelle det til de andre ansatte utenom, pga de krafige blødnigene.
Sist måtte jeg si det da jeg da jeg var 6 uker på vei, pga jobben. Slet da også med blødniger. Prøvde å jobbe da også men blødnigene bare vedvarte.:( Jobber på sykehjem masse tunge løft.:(:gal2: :leiseg:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.