PDA

Vis full versjon : Jeg tør ikke helt å tro det ennå...

Eeyore
13-09-2005, 13:56
Men jeg har testet positivt! For 2. gang i mitt liv. Forskjellen er: denne gangen holder det månedene ut! Jeg er såååååå glad, og kan ikke helt tro det. Hadde så smått begynt å vurdere, hva hvis vi ikke klarer det denne gangen. 4 ganger prøverør tar på kroppen, men det er ikke det som er verst, det er den forferdelige ventingen. Bergogdal- banen som psyken må igjennom.

Men nå, er jeg bare glad! Det var verdt det! :rørt:

Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen, burde jo være mulig på så mange måneder..... :hyper: .

Melder meg inn i "Termin i Mai" klubben, for ifølge FUB's terminkalkulator er det der jeg hører hjemme.

Tidl. bruker
13-09-2005, 14:18
Gratulerer så masse med spire i maven! (eller to?) :heia:

Morsomt at det endelig lyktes for dere! Jeg blir så glad hver gang en sliter endelig har fått klaff :hyper:

Lykke til videre i svangerskapet! Håper det blir så bekymringsløst som mulig!

:klemme: fra MariaMagdalena

Maaya
13-09-2005, 17:49
Gratulerer med spire i magen. :heia:

Vi syntes det har vært en påkjenning med venting og sånt, og vi fikk full klaff på første forsøk. Vi aner jo ikke hva det vil si engang, i forhold til deg som har gjennomgått det 4 ganger.
Kjempeflott at du ikke har gitt opp. Det ga jo resultat til slutt. Lykke til :-)

Drua
13-09-2005, 21:08
Gratulerer så mye!:heia: og lykke til med svangerskapet!

Mikke
14-09-2005, 10:34
Gratulerer så mye :blomst: .

Ja, det er nok litt uvirkelig etter så lang tid og så mange oppturer og ikke minst nedturer. Men du får bare glede deg. Og jeg er helt enig med deg, det er verdt det når man først kommer dit vi er i dag (måtte selv ha 5 forsøk før jeg ble gravid).

Pigu
14-09-2005, 12:33
gratulerer med :gravid: !

dette fortjente du virkelig etter 4 førsøk:)
lykke til videre og kos deg med magen:)

Muggi
14-09-2005, 16:33
Hurra Tussi! :heia:
Var med deg i IVF-mars klubben tror jeg. Så flott at dere har fått det til endelig.
Ventetiden er slitsom, men hos de aller fleste så går det veldig bra. Håper du vil trives i mai-klubben og hos oss IVF-mammaer.

Lykke til videre!

Manet
19-09-2005, 14:40
Gratulerer!

Det er jo så kjempestas (og litt skummelt) når det går. Enig med Maaya; Vi syntes det var en stor påkjenning med bare ett forsøk. Kan bare forestille meg hva du har vært gjennom...:sukk:

Men nå må du vel ha lov til å kose deg skikkelig :juhu:

Det er ikke lenge siden jeg også skrev et liknende innlegg her, hvor jeg ikke helt klarte å tro at det var sant. Men det er det. DU ER GRAVID!

Vi snakkes også i Mai-klubben! Gleder meg.