PDA

Vis full versjon : Vil ønske alle magedamer en god helg

Mo & Nurket
23-08-2002, 18:37
Endelig helg! JIPPI!!! :klapp:

Jeg er desverre ikke på nett før mandag. Har ikke fått pc'n til å virke hjemme ennå, etter flytting!

Så da snakkes vi på mandag igjen! Kos dere i helgen damer, og vis stolt frem deres vakre mager i dette deilige været! ;)

Fordelen for meg, er at jeg har noe å glede meg til på mandag, da får jeg nemlig lest alt det spennende dere har diskutert i helgen. Ellers er jo mandager som regel...for å si det pent , kjedelige!

KOOZZ fra Mo & Nurket, 21 + 1 :klem:

Tilla
23-08-2002, 18:53
God helg til deg også :cool:

Jeg bruker også stort sett sidene på jobb. Er logga på hele tiden og titter innom innimellom. Blir ikke til at jeg setter meg til foran skjermen hjemme når jeg gjør det hele dagen resten av uka...

Tilla

Liss
23-08-2002, 20:35
Ønsker også alle en riktig god helg.
Har bare tilgang til pc på jobb, men nå er det jobb helg på meg. Går i turnus så jeg har ikke fri før til neste helg, men da har jeg fri fra torsdag ettermiddag til tirsdag formiddag.
Kos dere i fin været dere som kan:p .

Loppa
23-08-2002, 21:38
God helg til deg, og til alle dere andre magedamer !!! :)

Håper alle får en flott helg med masse god mat, venner, familie eller hva man nå måtte ønske!!!!

Jeg skal i brylupp i morgen og gleder meg til det!! :)

Koz fra Loppa & Lille Håp, 17+6.

Eirill
23-08-2002, 23:54
Go' hælg!

Ramgad
24-08-2002, 23:23
Omvendt her. Lærer. Går i ett hele dagen. Tre jobbpc'er med internett på deling på 50 lærere. Sitter hjemme og ruger mens jeg taster gravidprat.

Men: GOD HELG ønsker jeg oss alle uansett!

Ronja sov til halv ti i dag. Halv åtte hverdager. Vi får bare håpe januarbarna våre skjønner seg på samme priviligerium!