Vis full versjon : Mere blod.....
Petterine
22-12-2002, 16:32
Har nå blødd siden fredagsmorgen, ikke slik at det renner, men slik at det kommer på papiret når jeg tørker meg..... Synes det ser litt slimete ut, av og til ferskt, av og til ikke..... Er nå ganske sikker¨på at dette kommer til å ende i en spontanabort:leiseg:
Bør jeg kontakte legevakten? Har ikke hatt noen magesmerter..........
:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Lissmiss
22-12-2002, 19:08
Hei!
Jeg var medlem i juli klubben, men sånn skulle det ikke gå.
Jeg var ca 6+5 da jeg begynte å blø. Det var brunt blod til å begynne med. Det ble etterhvert blodete slingser med slim. Dette var både brunt og av og til rødt. Jeg hadde ingen smerter. Jeg tok allikevel kontakt med legen og hun sa at jeg måtte legge meg ned. Ettersom jeg var så tidlig i svangerskapet så kunne de ikke gjøre noe. Jeg lå der alene og veldig bekymret. Det var så grusomt å ikke vite. Jeg måtte ta meg fri fra jobben og lå der og tenkte.
Det begynte å blø onsdag og på torsdagskvelden så kom hele "ladningen". Når jeg satte meg på do så rant det ganske mye. Det var fælt å oppleve, men da visste jeg iallefall at nå var det over.
Idag skulle spiren min ha vært 9+1.
Jeg blødde i 8 dager og jeg hadde aldri noen smerter. Jeg fikk beskjed fra legen at visst jeg sluttet å blø av meg selv etter 8-10 dager så var alt ok. Det beste er jo at kroppen ordner opp selv.
Lykke til. Håper at du fikk svar på noe av det du lurte på.
Klem fra Lissmiss
Ja, kontakt legevakten! Nå har du gått med bekymringen lenge nok. Jeg syns fremdeles ikke det høres så alvorlig ut, men det er selvfølgelig alltid en risiko når man blør. Hvis du imidlertid leser tideligere innlegg, er det etterhvert mange av oss som har blødd, uten at det har vært noen abort.
Ring legevakten NÅ, så du kan få en klarhet i tingene!
Lykke til.
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.