PDA

Vis full versjon : Klar som et egg!!!

Mormona
23-08-2002, 19:02
Ja, nå er jeg virkelig klar for det meste her, jenter :)

Jeg har nå vært i byen og handlet inn det siste av utstyr. Trengte et sånt spebarnsinnlegg til bilsete + at jeg ordnet så Petter bare kan reise ned i den butikken og hente bagnett som vi skal leie i 3 måneder fra vi skal hjem fra sykehuset. Jeg har kjøpt mørkeblått helseteppe som matcher vogn/bag og holder på å vaske det nå slik at det skal ligge klart. Petter og Ida Charlotte skal kjøpe hentesett til babyen mens jeg er på sykehus, men jeg kjøpte likevel en liten lue som hun kan bruke :)

Så har jeg handlet inn 2 liter Bitter lemon som jeg nå har begynt å drikke. Jeg har bestemt at på menyen i kveld står fødepizza a'la Mona + et stort glass rødvin til :D:D:D

Jeg har også klart å legge inn et besøk på barsel til venninnen min som fødte i dag morges....dette skal jo være ganske gunstig for å sette igang har jeg hørt ;)

Det eneste som ikke står på planen i dag er Rikshospitalets sexoppskrift....orker ikke tanken på det engang og skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke han jeg bor sammen med er så veldig lysten heller ;)

Så i kveld satser jeg alt på et kort og satser på å dra hjem med potten :klapp:.....dersom det ikke virker, lover jeg høyt og tydelig at jeg skal PRØVE å ta ting helt med ro til babyen selv bestemmer seg for å komme :)

Kryss fingre og tær, jenter for i kveld/natt vil jeg også ha baby :)

klem fra Mormona T-9

Tuneland
23-08-2002, 19:11
Heisann Mormona!:vink:

Jeg sliter litt med å skrive nå, for jeg sitter med fingrene i kryss for deg...:D

Lykke til med planen, det høres ut som du har det rimelig klart ja!

Ellers må jeg bare få lov til å si at jeg er litegrann misunnelig på deg akkurat nå. Jeg er jo bare 35+3, så jeg kan ikke sette igang med noe for å få igang noen fødsel riktig enda. Men jeg skal love deg jeg skulle ønske jeg kunne, jeg er lei nå!

Men dette skulle ikke handle om meg men om deg vennen. Som sagt, masse lykke til, go for it!!:klapp: :klapp:

Snart Mona, veldig snart...;)

:findag:

Klem, Tuneland 35+3

MetalMamma
23-08-2002, 19:16
Nå vet jeg hvordan JEG må tilbringe denne helga.... -Trygt plassert foran PC'n!!!! :p
Det er jo så mange potensielle fødeklare her nå, at jeg tør nesten ikke sette foten utenfor dør, i frykt for å gå glipp av en eneste liten rie... :lol:

Er KJEMPEspent på å få høre om planen din funker som ønsket, Mormona!

:klem: fra MetalMamma som håper på FULL oppdatering i løpet av kvelden.. ;)

Månestråle
23-08-2002, 19:57
Krysser fingre og tær foor at fødepizzaen, bitterlemon og rødvin har sin virkning:D
Du får holde oss oppdatert!

Lykke-til-klem fra Månestråle T-19.

Miro
23-08-2002, 20:00
:klapp: :klapp: :klapp: HEIER FREM MORMONA :klapp: :klapp:

Virker ikke dette så vet ikke jeg vennen. Håper det virker for deg:klem:

Riktignok er jeg lei, men jeg tror jammen i meg at du er mer lei enn meg jeg. Da håper jeg virkelig at det går:)

Jeg venter nok litt til, siden jeg var så umoden på tirsdag:( Det går jo liksom ikke så fort heller tror jeg.

:klapp: Lykke til!!!

Klem fra Miro:) T-9

Imotep
23-08-2002, 23:16
Heia, heia, heia, Mormona :klapp: :klapp:

Dette blir kjempespennende. Du må få Monamannen til å legge ut melding hvis det skjer noe.

Sender masse <<<<<FØDEVIBBER>>>>> til deg kjære Mormona.

Klem fra Imotep:cool: og lille I :baby: (T-13)

aja
23-08-2002, 23:39
Kjære Mormona:)

Med VG og vaselin går det meste.......;)

Jeg tror faktisk sex har mere påvirkning på kropper'n enn en fødepizza. Men jeg lover å ta det tilbake om det kommer en "fødemelding" fra deg i løpet av helgen!!!!!:D

:klem: fra aja

Anne M
24-08-2002, 00:00
Hei Mormona :)

Sender masse gode {{{{{vibber}}}}} til deg, håper det ikke er sååå lenge igjen!
Er spent på å høre hvordan det går!!!

:klem:Anne M + lillegutt 35+0 :baby:

Polyanna
24-08-2002, 00:02
"Med VG og vaselin..." :lol:

Du får se om du ikke klarer å legge inn dette også, da;) Det er jo visstnok det eneste trikset med dokumentert effekt.... Har hørt om noen som har vært så desperate at de har brukt inseminasjonsmetoden.....

Lykke masse til!!:)

Vimsen
24-08-2002, 00:47
LYKKE TIL !!!

Klem
Vimsen T-11

sol
24-08-2002, 01:07
Krysser fingre for at "planen" din virker. Du virker rimelig KLAR!!!!!

- sol