Vis full versjon : Amor
Hei på deg :)
Jeg sitter her og registrerer at du er litt mer aktiv nå enn tidligere og det er jo kjempefint :)
Så lurer jeg bare på hvordan du har det....er alt klappet og klart til å ta imot jentene om noen få dager? Er mamma klar fysisk og psykisk til å bli 5 barns-mamma??
Ikke meningen å være nysjerrig, men jeg tenker så mye på deg og håper at denne siste tiden har vært fin for deg :)
masse :klem: :klem: fra Mormona T-9
Hei Mormona! ;)
Så koselig å finne en melding til meg da! :klem:
Det er bare koselig at du stiller spørsmål til meg :p
Jeg er innom her et par ganger om dagen og det er av ren nysgjerrighet. Jeg er jo veldig spent på hvordan det går med alle dere andre også! :kidoki: Nå som det skjer såpass mye spennende her inne, så klarer jeg rett og slett ikke å la være å logge meg på. Kroppen min har aller best av å ta det helt med ro om dagen. Den protesterer mer enn noen sinne og nå er det bena og bekkenet som svikter fullstendig.
Tyngden av magen er så stor nå at det er helt umulig for bena og bekkenet å holde den oppe tror jeg. Ihvertfall føles det sånn. Det er vondt ja og veldig tungt:grrr: Men men:)
Teller dager og timer jeg nå og er litt engstelig for at jeg skal komme i fødsel før den avtalte dagen. Det kan jo meget vel skje når som helst. Håper så veldig at det ikke skal skje. Tar en dag av gangen og nå er det ihvertfall bare 4 dager til jeg legges inn på sykehuset. Når jeg først har kommet meg dit så får jeg slappe av det siste døgnet med :baby: :baby: i magen. Da er jeg i trygge hender om det skulle skje noe. Det er litt nervepirrende det her...
Ellers er alt pakket og klart. Baggen min har jeg faktsik ikke gjort klar før de siste dagene. Har på en måte ikke hatt dårlig tid, selvom jeg har levd i ukesvis med faren om fødsel hengene over meg. Merkelig det der egentlig...:???: Jeg har også pakket litt klær til de to små. Det er så koselig å ta på de noe annet enn den skjorten man får låne av sykehuet og jeg tenker på at det kan meget vel være at vi får et opphold på barsel som varer i noen dager.
Alt er klart her hjemme og det har det vært en god stund. Amormannen har sørget for det. Han har jo gått på tærne en stund og ventet på jentene sine:hjerter:
Om jeg er klar rent psykisk, vet jeg egentlig ikke. Jeg aner jo ikke hva som venter meg, men jeg har innerst inne stor tro på at jeg skal takle dette. Er veldig glad for at jeg har god erfaring med små fra før. Jeg vet at jeg har kunnskap nok og satser på at det skal hjelpe meg igjennom det som kommer.
Gleder meg veldig til å hilse på de to små nå. Dobbel glede. Det skal bli utrolig å få hilse på dem.
Det samme føler jo dere andre som også går å venter nå. Vi har noe vidunderlig i vente alle sammen!
Håper at du ikke går så altfor mange dager til nå. Jeg håper du får en fantastisk fødselsopplevelse!!! Det er stort det som skal skje!!!
Jeg setter nok inn en melding her inne på mandagen tenker jeg. Skal tidlig avgårde til sykehuset til tirsdag og onsdag morgen kommer altså de to små...om de ikke har sneket seg ut tidligere. Tror egentlig ikke det:hjerter: :hjerter: :elsker:
Ta godt vare på deg selv og ha en så god helg som du bare kan!!!
Amor
:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:
Jeg kommer i alle fall til å sitte på nåler her på onsdag....skal jo i bursdagsselsskap til niesen vår som fyller 9 år og da skal jeg sørge for at de andre også tar et kakestykke for jentene dine og utbringer en skål for den fantastiske mammaen de får.
Synes du er enestående sterk, Amorvennen....og nå er det virkelig ikke lenge igjen til du har de vakre jentene dine i armene :)
Ha en flott helg og sørg for at kroppen får hvile mest mulig.
Mormona
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.