Vis full versjon : Ny kontroll og hodet festet!
Ja - da er vi så langt! Har skjønt at noe har skjedd, for jeg løper (om mulig) enda mer på do for tiden! Ikke rart det, sier jordmor, tvilling1 ligger jo som i el strustikke nede i bekkenet... Gutten har altså sneket seg forbi jenta (som har vært tv1 tidligere) - en liten luring, altså! Magen har likevel ikke sunket - så nå sliter jeg med både "party-blære" OG pusteproblemer - noen ganger føler jeg at tvillingene er på vei opp spiserøret! :gal2:
Ellers er tallene mine som følger:
BT: 105/65 :)
Urin: neg :)
Hb: 11,8 :)
FL: 144/150
Leie: Hode/hode
Vekt: +19 kilo:p
Tvillingene veier rundt 2 kilo hver - er litt under normalen for enlinger, men ikke dramatisk.
Klem fra en VAAAAAARM lotus, 34+2
PS - håper dere andre har det bra - det er så stille her inne for tiden!
:???:
Så fint at alt er bra, lotuss:)
Ser ut som gutten har tenkt seg ut snart;)
Skjønner godt at du er varm. Jeg er varm, og jeg har liten mage:cool:
Hei lotus! ;)
Det var fine tall fra kontroll det! SÅ bra!!!
Det at den ene din har hodet festet er jo betryggende. Godt å tenke på når du er kommet i fødsel...Husker ikke i farten om du skal ha snitt eller ikke, men uansett er det fint at alt ser bra ut! *s*
Jeg har bare 4 dager igjen til innleggelse og om 5 dager får jeg mine to gull i armene. Det er ufattelig, men nå tror jeg snart at jeg ikke klarer en eneste dag til. Enda godt jeg ser slutten.:o
Mine to er store og sansynligvis nærmer seg 4 kilo hver seg. Du kan tro jeg merker at magen er stor og tung! Bekkenet og bena mine klarer ikke å bære denne tyngden lenger nå, så det er sengeleie som teller. Litt oppe iløpet av dagen er jeg, men det er stort sett for å gå på toa eller sitte bittelitt oppe.
Selskapsblære har ikke jeg heller...:p Det er et mareritt å komme seg ut på toa om natten. Men men. Ingen av oss har så lenge igjen nå, så vi holder ut! Både med store mager og varme og alt sammen!!!
Håper du får noen fine dager fremover! Lykke lykke til videre! Jeg følger spent med!
Så flott at alt er bra, og at tv 1 har festet seg. Lurer forresten på om min tv 1 også holder på med noe liknende-makan til renning på do har jeg ikke vært borti før.
Jeg lurer forresten på om noen av dere andre blir veldig fort slitne nå for tiden-spesielt i varmen?? I går kveld måtte jeg legge meg ned for å "roe" kroppen, det dunket på en måte i vei som om jeg skulle gjort store fysiske anstrengelser-noe jeg ikke hadde. Ble vel litt engstelig også, men etter en time i senga gikk det over. Kanskje dette bare skyldes at det begynner å bli trangt inni meg??Begge babyene var i hvertfall i full aktivitet i går kveld- jeg tror de tok "bølgen" inni magen!:D
Klem fra Sola 32+3 og :baby: :baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.