PDA

Vis full versjon : Smerter i magen

tintin
25-12-2002, 02:16
Hei på dere! Jeg er helt ny her. Testet helt overraskende positivt den 20.des. Har regnet ut at jeg er 6+5 i dag. Hadde siste mens 7.nov. Har aldri vært gravid før, og nå lurer jeg veldig på om det er normalt å ha mensliknende smerter/kramper i livmora. Det har jeg nemlig... Ikke hele tiden, men nok til at det bekymrer meg..
Håper på svar!
Klem og god jul fra Tintin:???:

Tidl. bruker
25-12-2002, 11:11
Hei Tintin!
Gratulerer med :baby: i magen og velkommen hit :klapp: !
Huff, det er ikke godt å bekymre seg så mye. Men jeg kan forsikre deg om at det er normalt med slike smerter i livmora. Av og til blir jeg bekymret selv, men vi må huske at livmora strekker og vokser nå. Det kommer og går gjennom hele svangerskapet.

Monne
27-12-2002, 16:05
I går hadde jeg også smerter i magen, jeg ble re jeg! kan det ha me stress å gjøre også?

er ca 5 uker på vei, må snart til legen, men det er så ekkelt!synes jeg dah!
har termin 22 aug. kom jeg fra til! gleder meg!

gratulerer dere begge!alle!

:uff:

:findag:

skofus
27-12-2002, 17:22
Gratulerer med :baby: i magen!!!

Som sannemor skriver så er smertene i magen helt normalt, og skyldes livmoren som vokser og strekker seg. Kjenner det selv noen dager (og er da bekymret for at det kanskje er vondt fordi det er noe galt istedet), og andre dager er alt stille (og savner da smertene, for da vet jeg at alt er ok) :gal:

Lykke til videre, og velkommen til augustklubben!

Susanne
28-12-2002, 00:40
Jeg har også sånn smerter avogtil.. før jeg hadde det også noen dager før jeg skulle fått mensen, så jeg tenkte at det var den som var på vei, men det var det jo ikke..
fint å høre at det er normalt og at det ikke bare er jeg som har det sånn..

Moniq
28-12-2002, 14:06
Jeg hadde ille mye vondt i magen en stund, men nå er det nesten helt borte, det bekymrer meg, hvorfor er det ikke der lenger, blir bekymret for att barne kansje ikke lever og det derfor ikke skjer noe mer nedi der. Men da skulle jeg vell blødd litt regner jeg med? Og en skjelden gan hvis jeg løfter eller noe så gjør det litt vondt.