Vis full versjon : tiss eller fostervann?
Hei på dere!
det begynte i går...pluttselig kjennte jeg det kommer et par dråper i trusen:rødme: Det var noe jeg overhodet ikke hadde kontroll på!
Kan det vere at jeg tissa noen dråper eller er det fostervann?:vetikke: :vetikke:
saramamma
22-09-2005, 13:24
Aner ikke.....
Tviler dog på at det er forstervann!Ikke utenkelig at tyngden av fosteret nå kan tynge på urinblæren din, og forårsake litt "inkontinens"
Tiss lukter.... ja, tiss. Fostervann lukter evt litt søtlig eller ikke noe.
Dersom du har termin i februar vil jeg tro at dersom det var vannavgang ville det helt sikkert kommet mer enn et par dråper. Og det ville kommet mer hver gang du rører på deg, hoster eller lignende.
Det er nok noen dråper urin! Knipeøvelser, jenter! :nikker:
Turbomamma
25-09-2005, 09:22
Jeg har opplevd vannavgang omkring den tiden du er i nå. Det var ikke bare-bare å skjønne hva det var.. Den karakteristiske lukta kjente jeg først etter at jeg visste hva det var. Nå er det sant som sies at vannavgang så tidlig er sjelden, men det kan dryppe, om ikke vannet kommer i mengder. Og det bør følges med på, for da går du med infeksjonsfare inn til livmoren.
Om det bare har kommet et par dråper en gang, så er det vel bare å slå fra seg tanken. Men om det kommer stadig vekk, så bør du ta på et truseinnlegg, ringe sykehuset, og si at du vil komme så de kan ta en test av det. Det er fort gjort, og veldig oppklarende for deg.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.