PDA

Vis full versjon : 2 Ringer Under Treet

Moniq
25-12-2002, 14:01
Jeg har tenkt en stund på og kjøpe forlovelses ringer til jul, og overaske min kjære på julaften. For i år skulle det bare være oss to, og da passet det liksom så bra:)
Men je slo det fra meg, for man vet jo aldri hvordan mannfolk reagerer på slikt :???:
Men i går, gjett hva jeg fant under treet i en liten eske, to nydelige forlovelses ringer:klapp: Fikk riktignokk min sånn halveis inn på fingeren, men vi skal levere dem inn på fredag og få ordnet størrelsen og gravering. Han hadde betalt gravering og slikt, men ville att vi skulle bestemme sammen hva det skulle stå:D
Jeg fikk også en liten dagbok, hvor jeg kan skrive om graviditeten, og opveksten på godt og vondt. Og på komfirmasjons dagen skal barnet få den boken. Synes det var en kjempe søt i det:D

HAR IKKE JEG VÆRDENS SØTESTE OG BESTE GUTT:elsker:

Klem fra Monica:findag:

LaBanga
25-12-2002, 15:19
For en koselig julepresang da! Det ser ut som om du har gjort et riktig valg av far til ungen din og livsledsager. :klapp:

Lykke til videre!

solregn
25-12-2002, 16:24
Jeg/vi fikk også verdens fineste julepresang av hverandre i går. En liten eske med to glatte ringer under treet... Vi har heller ikke fått justert de og gravert inn, det blir etter at vi kommer hjem fra juleferie etter nyttår. Jeg ble ikke overrasket da, vi var enige på forhånd. Men resten av familien ble jo litt overrasket, og mamma måtte felle noen gledestårer... :)

Stor gratulasjonsklem fra
en nyforlovet

karo
25-12-2002, 16:59
Så fint!!!!

Tidl. bruker
25-12-2002, 21:50
GRATULERER SÅ MASSE :elsker2:

Det var koselig :)

Tilla2
27-12-2002, 01:35
Gratulerer Moniq og Solregn!!

:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Tilla og Mr.Baby (31. august)

Balumba
27-12-2002, 09:36
Gratulerer så masse med forlovelse, begge to!!

Moniq
27-12-2002, 12:52
Gratulerer Solregn. Må jo bare si att denne julen har vært den beste julen jeg kan minnes. Først de 2 blå før julen, også de to ringene.

Alle i august klubben har jo fådt de 2 blå nærmest i julepresang, så gratulerer til dere alle:klapp:

Tusen takk for alle de fine gratulasjonene:D

Klem Monica

skofus
27-12-2002, 17:27
Gratulerer!

Det var koselig julegave da!
Syns det er litt spesielt koselig når gutta finner på sånt jeg, for det er så mange av de som har blitt litt tafatte i disse likestillingstider.

Katrinemor
27-12-2002, 17:30
Gratulerer så mye med det kommende bryllup og ønsker dere begge lykke til.

Petterine
27-12-2002, 23:09
for en koselig overraskelse...........:klapp: :klapp: