PDA

Vis full versjon : Bare 3 dager igjen....

Tidl. bruker
25-12-2002, 22:06
......til jeg skal gifte meg :eek: :eek:

Fyttigrisen så fort tiden går altså, hele desember er jo over snart og jeg som hadde fri og skullefå tid til alt mulig.
Men alt med bryllupet er i rute og under kontroll ;)

Vi skal gifte oss i kirken og ha ganske stort selskap etterpå (84 stk). Skal ha tradisjons festmat herifra (småmat). Og vi skal gifte oss i bunad (brude- og brudgomsbunad).

Formen er heldigvis bra :). Må bare passe på å spise med en gang jeg står opp. Litt trøtt men for prøve å sove masse nå før ;)

Kommer nok med referat etterpå ;)

Tidl. bruker
26-12-2002, 11:46
Oiii, som tiden flyr! Men det skal nok gå bra skal du se! Det blir jammen meg spennende! Håper du tar deg tid til å rapportere tilbake her, du vet vel at du har meldeplikt ;)
Lykke til på den store dagen!

skofus
26-12-2002, 17:20
Om to dager er den store dagen din Zip :)
Det er en kjempespesiell dag, den dagen man gifter seg. Vi hadde bare nære venner og familie, men var likavel så nervøse at vi ikke spiste stort. Og så du som skal ha så mange gjester og er gravid i tillegg :)

Håper du gleder deg og får en kjempeflott dag!

Rapport ønskes :)

Lykketilklem fra skofus :klem:
som forlovet seg 28 desember for 13 år siden....

karo
26-12-2002, 22:06
Lykke til!!!

Annie
26-12-2002, 22:52
Gleder meg kjempemasse til å høre om bryllupet, Zip! :D Lykke til med den forestående begivenheten! Måtte snøen falle stille, storebror være en engel av de sjeldne og kvalmen være helt borte på selve dagen. :klem:

Tilla2
27-12-2002, 01:28
:klapp: :klapp: :klapp:
Det blir nok flott bryllup, vinter og bunad... sukk:p

Gleder meg til referat!

tilla og Mr.Baby (31.august):baby:

Ramgad
27-12-2002, 01:34
Tredje juledag?
Ikke nok med at vi deler fødselsdag, men vi skal dele bryllupsdag også?

MORSOMT!
Og: Lykke til, dama!

Balumba
27-12-2002, 09:38
Lykke til i morgen, Zip!! Dere kommer til å få en super dag!