Sunshine78
24-09-2005, 08:11
Jeg er 5+6 uker på vei og i morges oppdaget jeg at jeg har begynt å blø.
Ikke veldig mye, men rødt og ferskt (sorry detaljer:rødme: ).
Jeg er mildt sagt kjemperedd!!
Jeg hadde SA i uke 12 i fjor og har siden det jobbet med å bli gravid igjen, og nå som jeg endelig er blitt det så skal det gå galt igjen???:lei_seg:
Hva bør jeg gjøre?
Bør jeg gå til legen med en gang, kan de gjøre noe?
Jeg er dessverre offshore og nå (gjøre ikke saken så mye bedre å være helt alene midt ute i havet....), men jeg får heldigvis være med et helikopter inn i kveld.
Bør jeg dra på legevakten i kveld, i morgen, eller skal jeg vente til mandag og gå til fastlegen min?
Kan de se noe på ultarlys så tidlig som dette? (det er jo bare dager siden det lille hjerte begynte å slå):???:
Føler meg så fryktelig usikker og alene nå....:sukk:
Ikke veldig mye, men rødt og ferskt (sorry detaljer:rødme: ).
Jeg er mildt sagt kjemperedd!!
Jeg hadde SA i uke 12 i fjor og har siden det jobbet med å bli gravid igjen, og nå som jeg endelig er blitt det så skal det gå galt igjen???:lei_seg:
Hva bør jeg gjøre?
Bør jeg gå til legen med en gang, kan de gjøre noe?
Jeg er dessverre offshore og nå (gjøre ikke saken så mye bedre å være helt alene midt ute i havet....), men jeg får heldigvis være med et helikopter inn i kveld.
Bør jeg dra på legevakten i kveld, i morgen, eller skal jeg vente til mandag og gå til fastlegen min?
Kan de se noe på ultarlys så tidlig som dette? (det er jo bare dager siden det lille hjerte begynte å slå):???:
Føler meg så fryktelig usikker og alene nå....:sukk: