PDA

Vis full versjon : Stine

Krølla
12-08-2002, 11:44
Hei Stine!

Du svarte på eit innlegg eg skreiv på gamle SM om "Plagsame kynnarar". Det var vel for eit par-tre veker sidan, og då hadde du hatt nokre dagar med masse kynnarar. Korleis går det med deg no for tida :???: Kontakta du legen slik du snakka om, og i tilfelle kva sa han? Eg hadde ca. 3 dagar med masse kynnarar i den perioden, men så gav det seg i eit par veker. Eg var nesten kynnar-fri, det vil seia at kynnarane kom som normalt (slik som dei aller fleste har). Jippi!, tenkte eg, men den gong ei. No har dei kome tilbake, og har vore ganske hyppige dei siste 4 dagane. Har hatt ei stressande veke med besøk og lite søvn, så det kan sjølvsagt vere årsaken. Synes og dei kanskje har blitt bittelitt vondare enn før...Åååååå, dette er så kjedelig :leiseg: :leiseg: !! Er redd småen skal bli stressa av alle samantrekningane.

Vel, håper du har det bra og at livmora di tar det meir med ro enn det mi gjer for tida :p

PS: Visst nokon andre vil kommentera innlegget er det sjølvsagt fullt lovleg!

Stinemor
12-08-2002, 15:49
Hei Krølla.

Det har kommet opg gått i perioder hos meg. Akkurat når jeg synes det har nådd en grense og begynner å tenke på å ringe legen, så roer det seg igjen. Akkurat nå har jeg det bra "kynnermessig", men sliter med andre ting. Nå har jeg vel infunnet meg med at det er slik det er og kommer til å være den siste tiden jeg har igjen, og at barnet har det bra allikevel.:bonk:

Det begynner jo tross alt å nærme seg fødsel... :birth: ... selv om jeg helst ikke vil tenke på det enda!

Stress fremkaller kynnere, det er et faktum. Kynnere skal ikke stresse barnet, men det at DU er stresset, er ikke heldig for barnet! Ring legen og ta en sjekk for sikkerhets skyld. Da blir det lettere for deg å slappe av også tenker jeg, og da vil jo kynnerne avta! Det er nok ikke noe å bekymre seg for!:stakar:

Lykke til!!

Klem fra Stine (nå Stinemor)

Krølla
12-08-2002, 16:04
Sukk ja, får vel berre godta og innfinne meg med at det er slik det er eg og...:p Sist eg var til kontroll nevnte eg forrige kynner-episode til legen, men han sa ingenting spesielt til det. Derfor føler eg kanskje at han ikkje synes det var noko å bry seg om, og det blir dermed litt vanskelig å ta det opp att (føler meg litt sytete)...Skal snakka med jordmor neste veke og høyre kva ho meiner, så får eg heller ta kontakt att med legen dersom ho meiner at eg burde få undersøkt det nærmare.

Men bra at du har det etter forholdene bra, iallefall! Alle skal me jo slita med eit eller anna, ser det ut som ;) . Takk for svar,

Klem :klem: