Vis full versjon : Fortsette m akupunktur ?
Dere andre IVF mammaer som har brukt akupunktur før graviditet har dere fortsatt med det etter påvist graviditet ?
Var nemlig til flere behandlinger før jeg nå var så heldig å teste positivt , men er usikker på om jeg skal fortsette med det . Har ikke snakket med hun som behandlet meg ennå . Tenkte bare høre med dere ? Skal man kanskje bare la det være litt " i fred " der nede nå eller ? :vetikke:
Dere andre IVF mammaer som har brukt akupunktur før graviditet har dere fortsatt med det etter påvist graviditet ?
Var nemlig til flere behandlinger før jeg nå var så heldig å teste positivt , men er usikker på om jeg skal fortsette med det . Har ikke snakket med hun som behandlet meg ennå . Tenkte bare høre med dere ? Skal man kanskje bare la det være litt " i fred " der nede nå eller ? :vetikke:
Gratulerer med graviditeten!
Jeg hadde akupunktur i forkant og under 3. IVF forsøk. Hadde to timer med festeakupunktur tidlig i rugefasen, (dag 2 og 4) men det var aldri snakk om å fortsette behandling utover festeakupunkuturen.
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta kontakt hvis jeg fikk bekkenløsning el. men jeg har vært veldig frisk.
Har nå gått til fødselforberedende akupunktur siden uke 35, og tar dette to ganger i uken. Det skal visstnok gi en lettere fødsel :D
Jeg har hatt akupunktur under hele forsøket, både før og etter. Er 6 + 3 i dag og har ny time hos akupunktøren i dag. Det er meningen å fortsette til vi har vært på UL og sett at alt er i orden. Men nå har jeg i tillegg blitt super kvalm, så jeg hadde håpet at jeg kunne få noen mirakelnåler for det.......
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.