PDA

Vis full versjon : Magesmerter...

Turbomamma
29-09-2005, 21:13
Jeg er kommet i den situasjonen at jeg tror jeg aborterer eller har mistet spiren... Jeg begynte å blø for en uke siden. Det minket kjapt samme dag, og deretter holdt det opp å blø helt til i dag, torsdag.... I dag kom blødningene sammen med vondt i magen... Det liker jeg ikke, tror det er et meget dårlig tegn... Men disse magesmertene forundrer meg litt også.... Det har vært noe mensmurringer, men det kjennes i tillegg ut som luftsmerter...?? :vetikke: Det kommer en del luft, for å si det slik.... Det romler i magen, og det stikker når jeg er på do....! Høres dette ut som normale "abortsmerter"..? Jeg hadde absolutt ingen smerter da jeg spontanaborterte i uke 11 for to år siden.....så jeg er litt blank her... Denne stikkingen kjennes til forveksling ut som strekk i livmoren og noen smerter jeg har kjent i svangerskap tidligere... det stikker helt nederst, under håret, antagelig der livmoren er. Har frosset en del i dag, men har ikke feber, bare vanlig gravid-temp. Har også vært veldig kvalm i dag, men begge de to siste tingene kan skyldes nervøsiteten og engstelsen jeg går gjennom nå... Eller høres dette også ut som normalt for en som aborterer...? Jeg hadde en svært "enkel" sa for to år siden, skjønner jeg nå....ingen smerter, ikke ubehag...bare litt svimmel pga blodtapet dagen etterpå...

Jeg prøver finne positive ting for å holde hodet over vannet til i morra, da jeg skal på ul... Er det noen som har erfaringer å dele? Jeg tåler å høre akkurat hva dere tror. Jeg har egentlig innstilt meg på at det er over, men en liten flik håp sitter igjen til beviset foreligger....

LatinoBaby
29-09-2005, 21:36
jeg hadde i alle fallveldige menssmerter da jeg mistet. måtte bare ligge i fosterstilling...og blødde masse med klumper. dette var i uke 6-7. håper du ikke mister!!!:ber:

:klemme:

Føniks
29-09-2005, 21:45
Jeg hadde en del stikkesmerter og strekk smerter nederst i magen i begynnelsen. Og det lignet ikke på forrige svangerskap. Krysser fingrene for at det er livmoren som vokser.

Turbomamma
29-09-2005, 21:53
Takk for svar..

Det er ganske skarp stikking, dette her... Jeg sammenligner det med strekk i livmoren, men må gange det opp en del ganger... Det er som om noen stikker en kniv/nål i underlivet... Heldigvis gir det seg akkurat før det blir for ille.... (jeg har høy smerteterskel)

Thyresse
29-09-2005, 22:12
Dette var ikke lesning som jeg liker helt. Ønsker deg masse lykke til på UL i morgen og håpe det bare er ligamentene som forårsaker smertene :kryss:

Maysen
29-09-2005, 23:15
Kjære Turbomamma.

Det du beskriver med deg i dag, er akkurat det sammejeg kunne skrevet forrige torsdag.
Da var jo alt så ille med meg at vi dro på legevakten. Jeg hadde de samme type smertene som deg, med mensmurringer, luftsmerter og stikkinger. Disse smerten gjorde jo sitt til at jeg ikke klarte å stå oppreist engang. Gikk krokbøyd og det var bare pyton.

Nå kan jeg hverken si ja eller nei på om det er en abort du har nå. Men giud som jeg håper det ikke er det.Jeg ville bare fortelle deg at selvom du har de smertene og blør(jeg er på 10. dag med blødninger nå) så er det ikke dermed sagt at det går galt.

Ønsker deg masse masse lykketil på UL i morra,og håper for alt i verden at du får en glad melding:klemmer:

Tenker masse p deg:comfort:

miamo
29-09-2005, 23:35
Uff, dette var ikke hyggelig.. håper inderlig det ikke er en abort på gang, Turbomamma! :klem: Tenker på deg og krysser det jeg har for at UL i morgen viser at alt er bra med den lille.

:kryss: miamo.