Turbomamma
29-09-2005, 21:13
Jeg er kommet i den situasjonen at jeg tror jeg aborterer eller har mistet spiren... Jeg begynte å blø for en uke siden. Det minket kjapt samme dag, og deretter holdt det opp å blø helt til i dag, torsdag.... I dag kom blødningene sammen med vondt i magen... Det liker jeg ikke, tror det er et meget dårlig tegn... Men disse magesmertene forundrer meg litt også.... Det har vært noe mensmurringer, men det kjennes i tillegg ut som luftsmerter...?? :vetikke: Det kommer en del luft, for å si det slik.... Det romler i magen, og det stikker når jeg er på do....! Høres dette ut som normale "abortsmerter"..? Jeg hadde absolutt ingen smerter da jeg spontanaborterte i uke 11 for to år siden.....så jeg er litt blank her... Denne stikkingen kjennes til forveksling ut som strekk i livmoren og noen smerter jeg har kjent i svangerskap tidligere... det stikker helt nederst, under håret, antagelig der livmoren er. Har frosset en del i dag, men har ikke feber, bare vanlig gravid-temp. Har også vært veldig kvalm i dag, men begge de to siste tingene kan skyldes nervøsiteten og engstelsen jeg går gjennom nå... Eller høres dette også ut som normalt for en som aborterer...? Jeg hadde en svært "enkel" sa for to år siden, skjønner jeg nå....ingen smerter, ikke ubehag...bare litt svimmel pga blodtapet dagen etterpå...
Jeg prøver finne positive ting for å holde hodet over vannet til i morra, da jeg skal på ul... Er det noen som har erfaringer å dele? Jeg tåler å høre akkurat hva dere tror. Jeg har egentlig innstilt meg på at det er over, men en liten flik håp sitter igjen til beviset foreligger....
Jeg prøver finne positive ting for å holde hodet over vannet til i morra, da jeg skal på ul... Er det noen som har erfaringer å dele? Jeg tåler å høre akkurat hva dere tror. Jeg har egentlig innstilt meg på at det er over, men en liten flik håp sitter igjen til beviset foreligger....