Vis full versjon : Vaginalvekter
Vet ikke helt om dette innlegget hører til her, men prøver alikevel...
Jeg har nå invistert i noen vaginalvekter. Dette er mitt 3 svangerskap, og det trengs virkelig å få trenes litt opp. Men plutselig ble jeg litt betenkt; kan det være noe fare med å bruke dem nå når man er gravid? Det stod ingenting om det i brosjyren som fulgte med. Jeg kjøpte dem inne på barnimagen. Jeg nesten nådd uke 16.:???:
Cazandra
27-12-2002, 14:53
Hei!
Smart :kidoki:
Kan aldri tenke meg at dette er farlig!
Bare èn ting jeg kommer på og det er å vaske dem godt før bruk for å hindre infeksjoner:eek:
Jeg ville spurt på apoteket, jeg. Ring om du synes vaginalvekter er en flau ting å spørre om, - telefonen gjør som regel saken lettere. :p De selger dem på apoteket også, vet du!
PS: Det Berta henviser til er denne diskusjonen: http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=7340&highlight=vaginakuler hvor Rinas lege har sagt at hun ikke skal bruke slike kuler. Men jeg vil tro at han da snakker om vaginakuler med vibrerende kjerne? Ikke vaginalvekter? Hm. Nei, ring fagfolka, du!
Jeg vil også tro at Annie er inne på poenget her: man skal IKKE bruke noe som lager vibrasjoner inne i vagina mens man er gravid! Vaginalvekter derimot lager jo ikke det, og det blir jo nesten det samme som å skulle bruke en dildo (uten vibrator) og da kan i alle fall ikke jeg se at det skulle være farlig!
Nei, det er ikke noe vibrator inne i disse vektene! Det er kun for å trene opp muskulaturen litt, og etter å ha prøvd å trene med disse i to dager nå, merker jeg at det trengs!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.