PDA

Vis full versjon : Brunlig utflod, er dette normalt?

skrullann
30-09-2005, 11:09
Hei! Oppdaget plutselig at det kommer litt brunlig utflod nå. Har litt smerter over mage og rygg men ikke mer en jeg har pleid å ha. Er ikke så veldig mye som kommer heller, men nok til at jeg blir bekymret. Vet jo at det er mange som kan blø tidlig i svangerskapet uten at det er noen fare, men man blir raskt bekymret for slikt. Noen andre som har det slik eller har hatt det slik, er i dag 6 uker.

Tusen takk for alle svar!!

heidihs
30-09-2005, 11:26
selv har jeg ikke hatt det, men jeg vet at det er mange som har en liten blødning rundt det tidspunktet menstruasjonen skulle vært, og noen har til og med små blødninger gjennom hele svangerskapet. så lenge du ikke blør friskt og mye (ofte mer enn en menstuasjonsblødning) har du forhåpentligvis lite å bekymre deg for. jeg ville nevnt det for legen uansett, siden blødninger under svangerskapet alltis skal meldes til lege/ jordmor. :klem:

Tidl. bruker
30-09-2005, 11:53
Brunlig utflod behøver ikke å bety noe som helst. Da jeg gikk gravid med datteren min hadde jeg det hver eneste dag frem til uke 12-13....

Hadde det også i sommer da jeg hadde en MA, men tror ikke brunlig utflod hadde noe med saken å gjøre, siden jeg også hadde det med datteren min!