PDA

Vis full versjon : Og da blør jeg også.. (LANGT)

lilletambur
30-09-2005, 21:43
Etter denne opplevelsen i går:
http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=178748

hadde jeg mageknip til og fra i hele natt.. Jeg har vanligvis to nattlige dobesøk, etter besøk nr.1 tiltok smertene, men de ga seg, og jeg sovnet igjen. Det samme med nr.2, men da ble det vondere enn første gang, det var skikkelig luftsmerter/fordøyelsesbesvær (?) i den "vanlige magen" i løpet av natta kjente jeg inten smerter i underlivet ("jentemage")

I formiddag måtte jeg på do igjen, og tvert jeg satte meg ned holdt jeg på å besvime.. Satt og prøvde å holde meg ved bevissthet, og da jeg fikk stablet meg på bena, så jeg at doet var fullt av blod :shock:

Kom meg tilbake til sengs, og lå og kaldsvettet. Luftsmertene var ikke så sterke, da. Da hadde jeg vanlige menssmerter.. Etterhvert ga det seg, og jeg sovnet igjen. Etter dette, og fram til nå, har jeg vært på do 3-4 ganger. Hver gang jeg har vært på do, har luftsmertene tiltatt, og jeg har blødd. Men blør stadig mindre og mindre.. Smertene er også moderate i forhold til menssmertene jeg bruker å ha, så det er mulig jeg har høy smerteterskel der.. Jeg vet ikke...

Holdt senga fram til kl.17:00, greide ikke å stå opp, ble bare veldig svimmel eller fikk luftsmerter igjen.. Nå har jeg vært oppe en stund, spist middag og sett tv.. Luftsmertene kommer igjen hver gang jeg har reist meg opp for å gå på do.. De forsvinner etter en stund.. I sted da jeg var på do, hadde det kommet veldig lite blod i bindet, men det kom litt i do. Men betraktelig mindre enn i dag tidlig, og ved de 2 andre dobesøkene jeg har hatt etter det.. Jeg er heller ikke kvalm, og når luftsmertene har pause, så greier jeg å spise relativt normalt..

Hva kan dette være?? Skal prøve å komme meg til legen på mandag...
Håper spiren min har klamret seg fast der inne.... :sukk:

Athiqa
30-09-2005, 21:48
Uffameg så skummelt :stakar:
Ikke for å skuffe deg, men det høres litt ut som om du mister. Det ER jo ikke vanlig at man styrtblør, selv ikke i perioder, når man er gravid. Om du ikke mister spiren din nå, kan det hende du har mistet en tvilling.

Stort andre forklaringen kan jeg ikke komme med. Jeg tror nok ikke det er noen slimhinneblødning du har, de e ikke så sterke, og kommer ikke med smerter.

Håper du kommer deg til legen snart, og håper det er liv i spiren din :klemme:

Fru Blom
07-10-2005, 17:21
Dette hørtes jo litt rart ut synes jeg - blødninger er forsåvidt vanlig i svangerskapet, men ikke så store blødninger som det du har hatt her. Jeg ville nok ha kommet meg til legen fortere enn svint for å sjekke.
Sier ikke det for å skremme deg, men jeg støtter innskriver over i at du kan ha mistet.
Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast fortsatt!!

~sunshine~
02-11-2005, 16:24
Hva kan dette være?? Skal prøve å komme meg til legen på mandag...
Håper spiren min har klamret seg fast der inne.... :sukk:

Har du vært hos lege, lille tambur?? Håper det går bra med deg og at spiren sitter som støpt! Gi lyd fra deg, da!
:nuss: (http://www.snartmamma.com/plassen/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=20#)