Nimo
02-10-2005, 21:14
Jeg var på sykehuset i dag etter å ha hatt småblødninger ved noen få tilfeller. Første gangen det skjedde merket jeg litt brunaktig utflod. Det var borte igjen allerede neste dag.
Samme skjedde senere en gang til.
Da det skjedde for andre gang ringte jeg legekontoret mitt der de sa at det hørtes ut som sporblødning og at det nok var helt normalt, men at jeg skulle kontakte dem om det skjedde igjen.
Nå skjedde det igjen og det var akkurat det samme, men det varte i 3 døgn.
Det var ikke vondt, bare litt brunaktig utflod.
Ringte sykehuset i dag som ville jeg skulle komme inn.
Hun tok innvendig ultralyd å sa "dessverre" her er det ikke liv.
De regnet med at h*n døde for 2 uker siden:leiseg:
Fikk en tablett i dag og skal tilbake på sykehuset på tirsdag for å få tre nye som skal sette i gang aborten.
Er det noen av dere som har erfaring med denne type abort og kan fortelle med hva som skjer og hvordan det føles, jeg gruer meg.
Får nå forlate siden "snart mamma" som medlem, men håper jeg snart kommer tilbake igjen.
Samme skjedde senere en gang til.
Da det skjedde for andre gang ringte jeg legekontoret mitt der de sa at det hørtes ut som sporblødning og at det nok var helt normalt, men at jeg skulle kontakte dem om det skjedde igjen.
Nå skjedde det igjen og det var akkurat det samme, men det varte i 3 døgn.
Det var ikke vondt, bare litt brunaktig utflod.
Ringte sykehuset i dag som ville jeg skulle komme inn.
Hun tok innvendig ultralyd å sa "dessverre" her er det ikke liv.
De regnet med at h*n døde for 2 uker siden:leiseg:
Fikk en tablett i dag og skal tilbake på sykehuset på tirsdag for å få tre nye som skal sette i gang aborten.
Er det noen av dere som har erfaring med denne type abort og kan fortelle med hva som skjer og hvordan det føles, jeg gruer meg.
Får nå forlate siden "snart mamma" som medlem, men håper jeg snart kommer tilbake igjen.