PDA

Vis full versjon : Mistet den lille i dag

Nimo
02-10-2005, 21:14
Jeg var på sykehuset i dag etter å ha hatt småblødninger ved noen få tilfeller. Første gangen det skjedde merket jeg litt brunaktig utflod. Det var borte igjen allerede neste dag.
Samme skjedde senere en gang til.
Da det skjedde for andre gang ringte jeg legekontoret mitt der de sa at det hørtes ut som sporblødning og at det nok var helt normalt, men at jeg skulle kontakte dem om det skjedde igjen.
Nå skjedde det igjen og det var akkurat det samme, men det varte i 3 døgn.
Det var ikke vondt, bare litt brunaktig utflod.

Ringte sykehuset i dag som ville jeg skulle komme inn.
Hun tok innvendig ultralyd å sa "dessverre" her er det ikke liv.
De regnet med at h*n døde for 2 uker siden:leiseg:

Fikk en tablett i dag og skal tilbake på sykehuset på tirsdag for å få tre nye som skal sette i gang aborten.
Er det noen av dere som har erfaring med denne type abort og kan fortelle med hva som skjer og hvordan det føles, jeg gruer meg.

Får nå forlate siden "snart mamma" som medlem, men håper jeg snart kommer tilbake igjen.

Tina80
02-10-2005, 21:33
Uff så trist! Føler med deg! Du får en stoor :klemme: fra meg! Håper du kommer tilbake hit igjen snart!!

Margrete_
02-10-2005, 21:42
Utrolig trist å høre, Nimo. :comfort: Ta godt vare på hverandre i tiden fremover. Forhåpentligvis er du tilbake på SM om ikke lenge.

Tidl. bruker
02-10-2005, 22:23
Hei :stakar: , å så trist å høre! :lei_seg:

Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg så mye, men kan si at jeg vet at det er vel to abort-metoder. Den ene er medisinsk, den du får, og den andre er kirurgisk... Tror at det som skjer er at kroppen støter føsteret fra seg når du får de tablettene, og kommer ut på "vanlig måte". Men er ikke helt sikker. Ring amathea å hør, eller ring legen din.

Ta vare på deg selv nå! Ønsker deg alt vel! :klemme:

agnes cecilia-heimen
03-10-2005, 01:13
Herregud så trist da. Sender masse :klemmer:
Og håper du snart kommer tilbake, er ikke alltid det klaffer, sånn er det vel bare, men uff, det er like fælt hver gang.

Når det gjelder den medisinske "aborten" du nå tar, så har jeg lest endel om det.Og det er når sant skal sies mindre skummelt enn en kirurgisk en.
Du tar "bare" noen piller, og får rett og slett en SA. Du kommer til å blø det ut, kaldt og rett ut sagt.
Dette er bedre og mer naturlig for kroppen enn et kirurgisk inngrep.
Men jeg skjønner veeeldig godt at du gruer deg, fyttikatta.
Ønsker deg sååå masse lykke til, og bedre lykke neste gang!
:klemme:

Terra
03-10-2005, 23:31
:comfort: Beklager så mye! Dette var triste nyheter!

Håper du snart kommer tilbake til oss her inne!

Saga28
04-10-2005, 00:02
:trist: Så trist at spiren din ikke lever lenger. Håper du blir gravid igjen snart og kommer tilbake til sm:snill:

STOR KLEM

Tidl. bruker
04-10-2005, 09:45
Huff, så trist. Gir deg en good :klem:

Dolliemor
04-10-2005, 09:55
Først av alt vil jeg si dette var trist... :comfort:
Jeg opplevde akkurat det samme som deg. Hadde litt brun utflod i uke 6, 7 og 10. Ved UL uke 10 var det ikke liv, og fosteret hadde nok ikke levd lenger enn uke 7-8. Vi så nemlig et lite hjerte som banket i uke 7+0.

Jeg fikk også tabletter, 2 stk - som jeg tok samme kveld som jeg var til UL.
Morgenen etter hadde jeg ganske vondt i magen, og utover formiddagen så kom det meste ut.. Det er ikke noen hyggelig opplevelse, men det går fort.
Jeg skal til UL i morgen for å se om alt er borte. Hvis ikke blir det utskrapning.
Håper det går bra med deg. :klem:

Bare send PM om du lurer på noe. Er på SG også, som Dollie ;)

Tidl. bruker
15-10-2005, 17:16
Så trist da.. :( sender deg en PM jeg..