Vis full versjon : Tigris har vært på kontroll...
I går var jeg på kontroll for andre gang...
Tok en blodprøve for å sjekke jernlagret mitt. De har bestandig problemer med å finne blodårene mine, så dama stakk 7 ganger før hun ga opp og stakk nåla ved håndleddet mitt istenden.. Au, au det var vondt det!:leiseg:
Hun måtte sende inn urinprøven min for hun oppdaget litt blod i den. Det trengte ikke å bety noe, men jeg ble litt redd. Hva kan dette skyldes?
Legen kunne ikke høre fosterlyden for jenta mi sparket sånn:wow:
Ellers så har jeg ikke gått opp en eneste kilo.. Veier fortsatt 66 :D
Nå skal jeg på Solsiden og kjøpe meg en STOR cola:nam:
Ha en god helg da, jenter!
Hei Tigris!
Det med blod i urinen kan betyde at du har urinveisinfeksjon. Eller bare veldig såre slimhinner der inni. Så det er sannsynligvis ikke noe farlig. Kan hende du får antibiotika, for å forhindre at det utvikler seg til nyrbekkenbetennelse, dersom det er urinveisinfeksjon.
Hærlig når de små sparker mye syns jeg! :) Men :baby: i min mage blir helt stille når man legger dit hånda, så jordmoren min fikk i allfall målt hjertelyden. :)
Vel overstått kontoll da !
Uff, det er pyton nå de bommer med blodrøvenåla, den er jo så svær ! Får håpe lageret er såpass at du slipper ny måling på en stund da !
Godt med mye sprell ! :klapp: deilig å kjenne det er skikkelig liv.
Sommerbrun hilsen fra Susse og lillebass 23 uker i morra:baby:
:baby:
Blodprøver er noe av det verste jeg vet, men jeg har heldigvis bare tatt det på første kontroll :klapp:
Må jeg ta blodprøve enda en gang snart da kanskje
:eek: Uff Uff...
Så fint at jenta di er så aktiv, det betyr vel at hun trives og koser seg der inne:stores:
.. Du må sikkert ikke ta blodprøve neste gang. Det var bare jeg som var så dum og spurte på vei ut døra om jeg ikke skulle ta noen blodprøve. Teite meg!!!:( Jo foresten, sa legen, det kan du vel forsåvidt.. ARG!!
Kommer ikke til å si noe så dumt neste gang iallefall...:bonk:
Takk for sist forresten :)
Sitter bare å ler jeg når jeg er inne på sidene her. Det er jo så mange morsome smilies :D
Var det greit og gå til legen en gang til? Tenker det var godt å vite at alt er ok. Sikkert ikke noe galt med litt blod i urinen.
Var på ultralyd igjen i går kveld, men fikk ikke sett noe tissemann for han satt på den :uff: Men fikk se at han sugde på tommelen sin istede og det var kjempegøy :D
Husker du hu venninna mi som jeg fortalte om som kanskje mista. Det viste seg at det bare var så tidlig at legen ikke så noe fosterliv ennå og i går fant vi ut at det blir tvillinger :eek: Er litt sjokka ennå, men det blir sikkert gøy. Hun blir sikkert med på treff neste onsdag.
Har begynt på skolen igjen nå og i dag skal vi ha forelesning med en transvesitt, det blir litt interesant. Dere hadde vel det forrige uke.
Treffes neste onsdag da
:findag:
Monica
Så fint at alt var var ok med venninda di!:klapp: Tenkte på dere på torsdag.. Åsså tvillinger da! Hjælp!:)
Jepp, vi har hatt forelesning med han..øh..hun transvesitten. Synes han er en tøffing jeg, som stiller opp foran såå mange mennesker. Interessant var det å...
Så søtt at lille-gutt sugde på tommelen sin da! Åh.. Når vi var på UL så det ut som om jenta vår vinka til oss. Smelt!:)
Ser deg på onsdag da!:vink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.