PDA

Vis full versjon : Vondt i hoftene........

Petterine
28-12-2002, 16:17
Våknet i natt med vondt i hofta, mere i den ene enn den andre. Vet det er mye snakk om bekkenløsning, men har liksom ikke skjønt helt hvor man har vondt da.... Er bare 7-1, så tror uansett det ville vært tidlig med bekkenløsning. Er akkurat som om jeg er stiv og støl, særlig i den ene hofta...Uten at jeg har gjort noen ting.....:uff:

viwi
11-01-2003, 00:24
Jeg har det som deg. våkner om natta av at det er vondt i hofta, så snur jeg meg og sovner og så våkner jeg av at ddet er vondt i den hofta og. JEg vet ikke hvorfor. Men skal spørre legen min når jeg skal til han på tirsdag. Det kan godt være bekkenet. Selv er jeg 12+5, men har nok hatt vondt i en 4-5 uker...
Håper det går over da!
God bedring
klem

Siludvig
11-01-2003, 10:25
Jeg har det akkurat som deg. Og regner nok med at du har fått bekkenløsning.
Jeg har hatt det i alle mine svangerskap og det blir bare verre for hver gang. Så denne angen ble jeg plaget før jeg var sikker på at jeg var gravid.
Snakk med legen du. Og er det bekkenplager så ta det med ro og følg signalene som kroppen gir deg.
Med andre ord ikke som meg. ;)

Er det noe mer du lurer på så bare send meg en PM. :D
:findag:

Happy
12-01-2003, 12:13
Jeg har også vondt i hoftene. På meg sitter det liksom i kuleleddet til hofta. Vet at det egentlig er leddbåndene mine som værker og at det ikke er bekkenløsning jeg har (hadde det samme sist). Føles som om jeg er støl som sliten, litt 'rusten' liksom. Det behøver altså ikke å være bekkenløsning!

natemor
12-01-2003, 17:23
I begynnelsen hadde jeg også veldig mye vondt i hoftene. Legen min mente at det var livmorbåndene som strakk seg. Det ga seg heldigvis etterhvert, men så overtok bekkenløsningen.. :sint:
Det du har behøver altså ikke være bekkenløsning. Spør legen din, for hvis det skulle være bekkenløsning bør du få behandling så snart som mulig. Det blir IKKE bedre med tiden uten behandling!

Lykke til!
*natemor og knerten*