PDA

Vis full versjon : Merker ingenting

Tidl. bruker
28-12-2002, 21:04
Jeg blir litt bekymret jeg.. syns disse symptomene kommer så i rykk og napp. Ikke er jeg kvalm, ikke særlig trøtt, ikke dilla på noenting, ikke springer jeg på do. Kun litt ømme bryster fra tid til annen. Er det noe rart jeg blir gal :gal2: ?
Skal på UL på torsdag og er så redd for at det ikke skal være noe der inne... Jeg har testa positivt 11 :eek: ganger... men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med det. Skikkelig berg-og-dalbane for den psykiske helsen... Tenker på SA og ikke minst MA. Jeg bruker jo Progesteron stikkpiller og tenker at det kanskje er grunnen til at jeg ikke har mistet allerede :???: Forhindrer det blødninger tro?
Blir helt :bonk: :bonk: :bonk: jeg...

Eternal
29-12-2002, 00:50
Kjære Sannemor!!

Du må ikke gå rundt å uroe deg selv, ikke alle har disse svangerskapstegnene. Og mange har dem av og til. Alle er vi nok litt usikre på om det virkelig er et foster der, og til og med jeg med alle svangerskapstegnene lurte på om jeg "innbilte" meg alt da jeg ble lagt inn på sykehuset p.g.a kvalmen. Kom de til å finn et foster på UL ?. Selvfølgelig gjorde de det, og det kommer de til å gjøre hos deg også.
LYKKE TIL.

Klem Eternal
Termin 15.08.03:)

karo
29-12-2002, 17:42
Jeg håper virkelig du blir beroliget av UL. Jeg vet om flere som ikke harhatt msnge symtomer. Prøv å nyt det. Det er ikke gøy med kvalme og ekstrem tretthet. Snart vokser magen, og alt blir mer virkelig. Lykke til.

tigergutt
29-12-2002, 19:34
Hei. :klapp:

Jeg har det på samme måte, nesten....
Jeg har nesten ingen symptomer, bare litt kvalm og litt svimmel av og til. Men det var jeg nesten hele tiden etter at jeg sluttet på p-pillene også, så det er jeg vant med.
De siste dagene der i mot har kvalmen begynt å øke. Jeg er 6+2 nå, så det blir vel enda mer tenker jeg.

Men jeg kan liksom ikke forstå at det er en liten spire inni meg. Jeg er jo helt lik som før.....

Gleder meg til å komme til legen og få det bekreftet der. Da er det liksom litt mer sikkert. :)

Annie
30-12-2002, 13:34
Det er nesten så jeg får lyst til å si "Bare vent!" Er du som meg, så kommer det kastet på deg når du er ca 7+5. :lol: Det var i alle fall den dagen det braket løs både denne og forrige gang.

Og om det aldri braker løs, så er jo det egentlig en veldig god ting...? Skjønner bekymringen, men så tror jeg samtidig at alle nygravide er bekymret. Uansett. Lykke til!

Angelique
31-12-2002, 10:29
Heldiggrisen som slipper den plagsomme kvalmen og :spy: .............men tror ikke du skal bekymre deg! Jeg har opplevd svært varierende svangerskap.....og mitt siste forrige gang...hvor jeg forøvrig fikk en gutt, var jeg overhodet ikke plaget med noenting, bortsett fra litt bekkenløsning de siste to ukene!!!!!

Tidl. bruker
31-12-2002, 14:31
Jeg hadde omtrent INGEN symptomer når jeg var gravid med Kristian. Tror jeg bare var litt trøtt jeg. Så nyt dagene og kos deg. Er ikke noe galt selv om du ikke har disse ekle symptomene ;)