PDA

Vis full versjon : Puncky har vært på kontroll!

Puncky
24-08-2002, 02:34
Uke: 34
Vekt: +10 kg totalt (se huff innlegg for legens kommentar)
BT: 140/80
Urin: Neg
Leie: H
Ødem: +
Symfyse: 31 cm (midt på rød strek)
MAD: 94 mm
BPD: 90 mm

Legen mente at ungen veier ca 2700 gram nå, og at den mest sannsynlig ikke vil veie over 4 kilo ved fødsel. Den har ligget på gjennomsnittet over vekst hele veien.

Ellers så har jeg fått diagnosen bekkenløsning med gangvansker. Har hatt problemer med ryggen hele svangerskapet, så dette gjør det ikke akkurat bedre. Pga ryggen er det mest behagelig å være mye i aktivitet, men bekkenet stopper meg.... Kan velge mellom pest eller kolera føler jeg... Problemer med å finne bra sovestillinger, så dagene blir kjiipe. Fungerer dårlig både fysisk og psykisk med lite søvn og vondt i kroppen.

Bare gleder meg til dette er over jeg nå. Har liksom vært positiv hele veien føler jeg, men nå er det andre krefter som tar overhånd... :leiseg:

Prøver å holde motet opp med å tenke på at det ikke er lenge til jeg får min :baby: i armene mine...

Kos Puncky :birth: 4.oktober

-Marlene-
24-08-2002, 03:48
Syns du hadde flotte tall fra legen jeg!!!

Synd at du er så nedenfor, håper at humøret stiger, snakk med noen som kan muntre deg opp!!! Ikke sitt hjemme alene, da syker du bare deg selv ned.. En god oppskrift på en fæl dag:

[list=a]
dra til en venninne og kos dere med noe godt
dra så ut å handle litt til babyen (en super søt sparke bukse eller noe) og drømm deg bort
unn deg selv noe godt
sett på god musikken din
og ta en dusj, stell deg og smink deg for kvelden
sett deg så godt tilrette i armkroken til kjæresten og nyt en god film..
[/list=a]

Håper dette hjelper... kom deg på bena igjen vennen... Så skal du se solen skinner igjen...

sunniva
24-08-2002, 19:50
Ikke kjekt å høre at du er nedfor! :stakar:
Men tenk....kun 6 uker til termin, ikke lenge det! :klapp: :klapp:

Klem fra Sunniva 33+0