PDA

Vis full versjon : Stikking i underlivet

haci
10-10-2005, 21:18
Jeg har de siste dagene hatt stikking i underlivet. Er ikke helt sikker på hvor smertene sitter... Tenkte det kanskje kunne være uvi, men jeg har ikke vondt når jeg tisser. Noen som har opplevd dette, eventuelt har forslag til hva det kan være?? Har vært plaget med mye kynnere men de siste dagene har det faktisk vært ganske få. Men når de kommer kjenner jeg stikkinga ekstra godt.

ywe84
12-10-2005, 19:57
Jeg har også hatt stikkinger i underlivet den siste uken .. Og følsom ved "åpningen".. Unnskyld språket .. Har i tillegg vært plaget av treg mage og luft .. Kan det være grunnen til smertene ? Er redd det kan være noe galt det det lille mirakelet vårt ..

Roxette
14-10-2005, 12:30
Det er antakelig bare livmorbåndene som utvider seg. Har opplevd dette selv. Det kan både stikke og verke. Det kan komme og gå med stikkingen men det går over etter hvert. Er det urinveisinfeksjon, kan du ta med urinprøve til legen, så finner han det ut.

Vimsemusa
15-10-2005, 22:07
Sikkert ingenting galt m babyen iallfall. Livmorbånda som strekker seg kjennes ut som menssmerter syns jeg, men jeg har noen få ganger hatt vanvittig stikk i underlivet, reine kniven. men d er sikkert bare ett eller anna lurt som foregår nedi der, hehe... jordmora sa iallfall at d ikj var noko å uro seg for.

Uvi er kjipern vondt, men har lest et sted at gravid kan ha d uten symptomer. Men får vi symptomer på det, er det svie ved vannlatning, svie konstans(iallfall jeg), økt vannlatningsbehov-uten å klare å late vannet. men ingen stikkinger som jeg har hørt om. Har vært plaget m det i mange år.

God bedring!

ywe84
17-10-2005, 16:11
Godt å høre at det er flere som har hatt det sånn og at de fortsatt bærer på det lille mirakelet .. Blitt enda dårligere av kvalmen så da har vel den lille det fortsatt veldig bra der inne . Skal til legen den 20 okt så da får vi svar ..