PDA

Vis full versjon : Allergi/ eksem/ kløe

kit
29-12-2002, 14:33
Hei, er det noen der ute som har tips ang. graviditet og allergi/eksem/kløe??

Jeg har sluttet med allergi tabletter (zyrtec), og fått nese spray (Lomudal) i stedet. Problemet mitt er at jeg nyser dagen lang allikevel, og klør over hele kroppen. Dette gjør at jeg føler meg fryktelig utilpass. Legen min har sagt at jeg kan bruke en eldre type allergimedisin, men den vil gjøre meg enda trøttere enn det jeg allerede er. Hjelp!!!

shine
29-12-2002, 14:56
Heisann:)
Jeg sliter med samme problemet som deg, eksemen har bare blomstet for fult, kan ikke husk jeg så så galen ut:(
Du kan bruke polaramin, men "Gjeeeeeeeeesp" du blir fryktli trøtt av de, men det er bare i overgangen, ca en uke så merker du ikke noe til det mer, kroppen blir på en måte vant med de.
Jeg har, men har liksom vergret meg hele tiden for å begynne pga det, men nå er det så galt at jeg får bare bite i det sure eple.
Ønsker deg lykke til
:findag: :klem:fra shine&lille knopp:baby: 16.07.02

MTH
13-01-2003, 13:32
Jeg har atopisk eksem og under mitt forige sv.skap slet jeg som en gal med eksemen. :(
Så virkelig fæl ut, hadde store åpne sår over hele kroppen...
Dette var et rent hel**Te.
Jeg brukte da kortison type 2 og av og til 3 (når det var som aller værst :o jeg brukte også lysbehandling.
Fikk beskjed om at dette var helt uskadelig for babyen.
Spiste også tavegyl mot kløen... (syns ikke den hjalp så veldig,men)

Var ikke sikker på om jeg turte få flere små pga. av eksemen,
men nå er jeg alltså 13+1 med nr. 2 og er MYYYE bedre i dette sv.skapet,,,, :D :D :D :D

jeg er også egg og nøtte allergiker og det fikk jeg vite ETTER sv.skapet så det har nokk selvfølgelig veldig mye med saken og gjøre da.... :)

Føler med deg, det er virkelig fælt å klø, men blir nesten :gal2: av det....

Maz
13-01-2003, 13:36
Hva med å prøve homeopati ? Sørg for at du i så fall går til en kvalisfisert homeopat. Homeopatisk medisin er individuell og bør tilpasses brukeren.

For homeopat i nærområdet sjekk www.nhl.no

Linda1
13-01-2003, 23:09
Høres ikke deilig ut :stakar: