PDA

Vis full versjon : Våkenetter

Karius
12-08-2002, 12:05
[B]:( Nå er jeg lei av å sove dårlig!!!!!

I natt har jeg vært oppe en 7-8 ganger, ikke bare for å gå på do, men fordi jeg er så urolig i bena. Nesten som om jeg har fått voksesmerter igjen...(husker de fra barndommen:leiseg: )
Er det flere av dere som har det slik nå?
det er ikke så lett å fungere på dagtid når natten blir så oppstykket, dessuten så tar jeg meg i å stå med hodet inn i kjøleskapet og desperat se etter noe å putte i munnen....
Det er jo ikke bra
:bonk:

jeg begynner å virkelig se frem mot oktober og skimter terminatoen i det fjerne:klovn:
Har begynt å gjøre istand allt av utstyr osv. vasker tøy og sengetøy , samt helseteper og håndklær og kluter og allt som vi skal bruke til den lille. Var på Ikea på lørdag og kjøpte en komode som skal brukes som stelleplass også.
Nå gjenstår det bare å putte allt nedi der etterhvert som jeg blir klar:birth:

:findag:

K@trine
12-08-2002, 12:56
Jeg har vel ikke akkurat urolige ben, men jeg er rett og slett urolig i hele kroppen og i natt har jeg vel sovet 2, kanskje 2 1/2 time og nå skal jeg straks begynne å gjøre meg klar til å dra til tønsberg og møte ei venninne (trøtt som ei strømpe), det er jo typisk at de dagene man har avtaler og ikke kan slappe av så sover man dårligst om natta også :gal2:
Jeg har vunnet en First freebag inne på barnimagen-sidene og den sier de at skal være så fin og ligge på, jeg tror den kommer i dag eller i morgen og jeg håper at den utgjør underverker.:bryn:
Jeg har også nå begynt å glede meg mer og mer til å føde ut denne babyen og jeg har nå egentlig fått handleforbud av mannen for han mener at vi må ha noe og ønske oss også, for vi har snart det meste i hus nå. Nå skal jeg bare male barnerommet, og sette sammen den nye kommoden og så skal jeg begynne å vaske og legge alt sammen på plass.
Jeg har ordentlig nedtelling her og i dag er det 58 dager igjen til termin.
Klem fra BigMama 31+5:findag:

Malinmor
12-08-2002, 14:14
Heisann Karius :)

Jeg har det også slik, og blir skikkelig gal av å ha det slik:bonk: :bonk: :bonk: Jeg vekker jo hele huset når jeg vokner om natta, tilogmed Sebatsian sto på to bein oppi senga si i natt og kikka over til mamman sin:gal2: Jeg har urolige bein, og urolig i hele kroppen, også får jeg disse "hersens" legg krampene som er vondt som et hæl..:sint: Huffamei, det er ikke noe kult nå, men som legen min alltid sier til meg.......det blir værre mot slutten:gal2: :gal2: :gal2: :gal2: Veldig betryggendes:uff: NOT!!! Man får liksom ikke plassert magen helt der den skal ligge heller, også er det varmt(selv om jeg har vifta som står på nede ved beina):???: Heldigvis for at det ikke er så lenge igjen:D Dette er nemlig fort glemt når disse små er ute;)

Så karius jeg må bare gi deg en stor:stakar: og håper vi får det bedre snart, og husk det er lov å synes synd på seg selv:D :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Klem

Pope
13-08-2002, 12:10
Må vel bare innrømme at jeg er så heldig at jeg ZZZzzznorker meg natten gjennom. Selv min lille tissetur en gang om natten har tatt seg pause.

Men puslespill er satt lett tilgjengelig frem i tilfelle jeg skulle ha slike våkennetter som det dere opplever nå. Dette etter godt tips fra min svigerinne...

Og det er enda bedre enn å gå i kjøleskapet, Karius...Slutt med det!! :bonk: :sint:

Pope 30+4

Karius
13-08-2002, 13:36
Jeg skal sette lås på kjøleskapet
:leiseg: og så skal jeg løpe til butikken å kjøpe puslespill:gal2:

I natt så spiste jeg faktisk 2 bananer i løpet av mine mangfoldige turer opp av senga.... Ikke bra, men bedre enn å lete etter noe godt å "dytte i trynet" da.....

Vekta øker jamt og trutt kan du si...... har nok allerde økt litt siden jeg var hos legen for en uke siden.
men stemmer det at vi nå legger på oss ca 500 gr i uka?

Mener at jeg har leste det et sted....

Er nå 30+3 hvis jeg ikke husker helt feil, dvs T-70:latter:

Pope
13-08-2002, 14:04
hehehe, Karius.

Du er flink til å finne unnskyldninger for vekten din....hmmmm. Ja, det er riktig at du legger på deg snitt 500 gram i uken. Men du MÅ ikke, hihi...

For min del tror jeg nok at det er mye pizza og is som gjør utslaget på min vekt..Hva med deg? :D

Kos deg med puslespill

Klem Pope

Karius
13-08-2002, 14:27
sa ikke at jeg skulle legge på meg 500 gr i uka da:leiseg:
bare spurte om det stemte at det er snittet der vi er nå:p
men er det ikke bedre med frukt og grønt i stedet for sjokolade og potetgull??
jeg skal totelt slutte å kjøpe inn snop å ha i huset jeg, for da er det jo ikke noe å snoke i skapet etter;)
Det skal som sagt tidligere av igjen etterpå....
Men jeg er glad jeg ikke har gått opp mere enn 6,4 kilo hittil.

Pope
13-08-2002, 15:09
Aner jeg en liten snurt undertone i siste innlegg ...hehe

:stakar: :stakar:

Kos deg med bananene og puslespillet, du Karius. Du vet at jeg tøyser litt med deg......

Paven

Karius
13-08-2002, 16:02
:D ikke snurt:D

bare litt "liksom-fornærma"

Du får lov å tøyse så mye du vil med meg vet du pope;)
Men jeg vurderer seriøst å :bonk: meg i hodet før sengetid slik at jeg får sove natten igjenom.....:gal2:
Vet jo at det blir søvnløse netter etter at bebisen kommer ut:birth: ......

Eforia
13-08-2002, 19:25
Jeg sover hele natten jeg! Må ikke en gang opp for å tisse!!! Men jeg snorker til gjengjeld fortsatt slik at gubben har flyttet på gjesterommet igjen :)

Men jeg snoper som en helt når jeg er våken. Hadde en peride jeg var flink til å spise frisk frukt, vannmelon og ananas, men i helgen har det gått ned store mengder sjokolade, potetgull og det meste. Og jeg har lagt på meg 19,5 så du har vel ingen grunn til å klage? :p

Klem fra

Eforia

-Marlene-
13-08-2002, 19:55
Jeg sover heller ikke, og jeg er sikker på at sambo trur jeg er rar i hodet og at ingen andre er sånn... MEN JAAAAAAAA..... VI ER FLER!!!!! :D

Jeg har i natt vært oppe 6 ganger, og sambo like oppgitt hver gang, hos meg er det den sabla tissingen som tar knekken (det hjelper kanskje ikke at jeg har fått totalt dilla på melk, som jeg bælmer hver gang jeg er oppe) ;)

ellers er det VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMT!!! noe jeg har klart å utrykke ganske bra på endeligmamma, jeg MÅTTE spørre de om det var såååååååååå fantastisk å være gravid som de sier, men fikk tilbakemelding på at det faktisk ikke var det :D

ellers kunne jeg ønske at jeg var langt oppe i fjellet = kulda...