PDA

Vis full versjon : Hva tror dere-om testresultat med Clearblue?

Unregistered
29-12-2002, 22:11
Hei.
Testet i går,og fikk en stund etter den tiden som er oppgitt på testpakken at testen skulle være ferdig(vet ikke om jeg tisset for mye eller for lite på teststrimmelen)-blå strek i kontrollrute og en svak,svak blå strek som gikk halvveis inn i den andre ruta.Hva kan dette være?Kan jeg være gravid?
Klem fra meg

Tidl. bruker
29-12-2002, 22:34
Du skal ikke stole på testen om du kikker på den ETTER at tiden som står oppgitt på pakken er ute. Du må se på den FØR denne tiden er ute. Uansett høres det ikke helt "riktig" ut med kun halv strek. Ta en ny test for å bli sikker!:)

Lykke til!

Tidligere Bruker
29-12-2002, 22:44
Som jeg skrev på ditt andre innlegg, så tror jeg du kan være gravid. ;)
Da jeg testet første gang, var testen svak positiv, og test streken var halv på en måte. Det er ganske vanlig visst en tester veldig tidlig. ;)

Lykke til. :)

:mervink:

Solstråle
30-12-2002, 00:37
Jeg tror du er gravid. Det er et stoff som gjør at den siste streken kommer opp svak eller ikke svak, det kommer ikke opp en strek unntatt hvis du er gravid. Jeg hadde en svaaaak strek nesten bare en halv første gang og det var etter 14min. Men jeg var gravid det var bare meget tidlig i graviditeten.
Men du kan jo ta en ny test for å være sikker. Clear blue er den som tidligst viser at du er gravid så velger du et annet merke kan det være at den enda ikke slår ut , så prøv clear blue igjen.;)

Unregistered
30-12-2002, 17:41
Tusen takk for alle svar! :)
Jeg skal ta en test senere i uken,så da får jeg endelig svar. :) Takk for at dere er så snille å bry dere. :)
Klem fra lille meg,som håper... :)

pirelli
02-01-2003, 09:38
Har en venninne som brukte clearblue test, det kom en strek med en gang og etter 2 minutter var det fremdeles bare 1 strek, så hun kastet den i søpla, men etter en times tid kunne hun ikke dy seg og tittet igjen på testen... Denne gangen var det 2 blå streker.... Hun tok en ny test noen dager senere og da kom det bare 1 strek, så hun var altså IKKE gravid.... På testen står det klart å tydelig at den er ubrukelig etter 2 minutter... Men det er jo fristendeå titte på den i9gjen, men man kan altså bli lurt (og skuffet....)

Stompi
03-01-2003, 20:49
Håper du finner et svar du vil like.......:)

Unregistered
06-01-2003, 15:00
Hvordan gikk det?

Unregistered
07-01-2003, 15:03
Hei.
Venter på Snartgravid-tester,som kommer snart i posten.Etter test,skal jeg si fra hvordan det gikk. ;)

Unregistered
09-01-2003, 09:49
Hei :)
Jeg var dessverre ikke gravid :(
Litt lei seg